2013. július 1., hétfő

Szobatisztaság?

Nos, aki nem tudná, nem voltunk Málác úrral orvosnál, mert nem betegség az amije van.
Az angolul grease gland-nek nevezett mirigyéről van szó.
Ugyanis furcsa vagy sem, az eddigi malacaimnál nem vettem észre ezt!
Azt hittem, hogy a végbél környékén van, a nemi szervnél, dehát tévedni emberi dolog.
Ezért volt furcsa Málácnál ez, de amúgy kaptam tanácsot is a fürdetésére vonatkozóan, de találtam videjót is a neten erről:


De ez csak egyféle videó, van többféle ezzel a témával foglalkozó.
Sok olyan szert is használnak ilyen tisztításra, ami Magyarországon nem is kapható. :P
Dehát Amerika a lehetőségek hazája, gini pig viszonylatban is, nem Magyarország. :P

Az én gini pigemnek ma átrendeztem a kifutóját, és betettem a kis párnát, amit vettem neki a múltkor a szállítóboxával együtt.
Rámászott, megszaglászta, megtépte egy kicsit, de nem alszik rajta, mellette alszik a törülközőjén! :-o
Betettem a kék nyúlvécét is a kifutóba, és abba helyeztem pár friss és régi kakkantást, hogy megpróbáljam odaszoktatni, hogy oda kakiljon és pisiljen. Felemás az eredmény eddig, mert 1 kaki kintre sikerült, de szerintem idő kérdése és majd belemegy vécézni és akkor nem kell felszedegetnem a kakikat, hanem ebből a vécéből egyből öntöm a szemétbe. ;) Ma nagyon olyan kis álomszuszék, lehet, hogy időjárás változás lesz.
Mondjuk az is igaz, hogy felfalta már az összes begyűjthető kaját, és megint csak a széna maradt...
Most összegömbölyödve alszik, mint egy kiskutya/kiscica. :)
Egyébként tuti degu is van benne, mert MINDENT megrág...a rácsokat rágni egyszerűen imádja! :-P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése