2013. július 14., vasárnap

Egy kis ízelítő

abból, hogy milyen is lesz Málác úrral nyaralni! :)

Amikor elindultunk, az utazódobozába tettem a párnát, amit még anno a dobozzal együtt vettem, és arra rá egy kutyapelenkát, majd egy törülközőt.
Az út háromnegyedénél járhattunk, amikor elkezdett erőteljesen rombolni, és amikor leértünk a telekre, Málác a párna alatt helyezkedett el, egészen "eltúrta" magát!
Gyorsan megépítettem neki a kis kifutóját, betettem a házat (ekkor látszik, hogy valójában mennyire kicsi a ketrece), tálat magokkal, és felszereltem az itatót, végül őt magát raktam bele.
Besprintelt a házába, majd nagy elánnal
rágni kezdte a füvet, Apu mondta is, hogy ilyen fűnyíró kéne, mert szépen lelegelte ott a füvet, ahol volt, a nap folyamán ugyanis háromszor lett átrakva máshova, hogy "ne legyen a tűző Napon"... Találkozott hangyával, bodobáccsal, látott darazsakat, szúnyogot...és hallott olyan madarakat, amire figyelmeztetően berregett, vagyis nem tetszett neki annak az ominózus madárnak a hangja. :)
Aztán aludt kicsit, néha kidugta az orrát a házikó nyílásán, akkor olyan aranyos volt, egy nózi a kör alakú lyukban. :D Az oroszlános fazon mindenkit meglepett, de igazából végülis jól sült el, mert mindenki rájött, hogy milyen praktikus, főleg amikor beleakadt egy kis kerek szúrós gömb, valaminek a termése. Így azt csak le kellett róla pöckölni. :) A spot on-nak hála meg nem ment rá se kullancs, se bolha, se tetű, visszakaptam épen és egészségesen... :) Viszont a visszaútra már kivettem alóla a párnát, és a szállító alja volt csak (persze felette a kutyapelus és a törcsi), és ezt sokkal jobban viselte, főleg, hogy adtam neki szénát is. :)))
Szerintem jól érezte magát, Aputól és Anyutól továbbra sem fél, de a Nagyinál azért még pánikba esik olykor, engem meg most a tegnapi szőrnyírás óta utál...

Itt a képi beszámoló:



treenke's Lion king Malac album on Photobucket
Itt meg a videjó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése