2013. július 29., hétfő

#66 Új dolgok


Kicsit izgultam reggel vajon mit fog szólni Málác úr a költözéshez, hiszen ilyen még sosem volt, hogy reggel új helyre pakolom át Őt! (Viszont azzal, hogy két helye van, több a takarítani való is, ma pl. a ketrecét totál kitakarítottam, és este a kifutót is, azt minden este ki kell majd ezek után...hogy reggel frissen és tisztán fogadja a lakóját). Hogy mit szólt hozzá? Nos, beraktam neki a csempéjét, amit lehűtöttem egy hideg vizes palackkal, persze nem lett jéghideg! De rögtön rácuppant, és azon hevert. :D Amúgy mivel ma van a nyár legmelegebb napja, nem sokat mozgott...bár...
Szóval voltam vásárolni, és vettem neki fürtös kölest. Gondoltam kipróbáltatom vele, hátha ízlik neki. Aztán egy szénatartót is vettem, mert sokkal higiénikusabb, mint a kifutóban letenni a szénát csak úgy! Reggel vettem észre, hogy elfelejtettem neki magot adni, és az az érdekes, hogy este azt éreztem, hogy "Minden meg volt számára?" és gondoltam, hogy nem, de nem tudtam, hogy mi az. Reggel döbbentem rá, hogy nem volt bent a ketrecben mag...de most egy éjszakát simán túlélt mag nélkül, és evett volna, cserébe befalta az összes szénát! :))) Készült egy kép, még este, azért ilyen sötét, amikor felcsaltam a tetőterébe őt kajával:



Aztán miután befalta a paprikamaradványt, LEUGROTT, és nem a létrán mászott le... de amúgy nem megy fel, valahogy nem használja magától. Bár mikor elmegyek otthonról a létrát kiveszem, hogy esélye se legyen felmenni, és kitörni a lábát...amíg nem vagyok otthon! :(
Délután áttettem a ketrecét a régi kifutó helyére, hátha aktívabb lesz. Ez részben be is vált, mert amikor bementem paradicsomért, ami a vacsim lesz, de majd kap belőle, akkor már rohant "felém", de persze nem olyan nagy elánnal, mint régen, hiszen azért még új neki ez a hely, de majd megszokja tuti. :)))
Azt láttam viszont, hogy használja pisilésre a nyúlvécét a kutyapelenka mellett, meg ivott is, szénázott is az új szénatartóból:


"Magolás" :D


Rejtvény: Hol a képen a málác? :) Amúgy a kép címe: "Szénázás".

Fürtösköles evési próbálkozások: (a lelkesedés hamar lelohadt aztán):



Az új helye a kifutónak:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése