2013. június 30., vasárnap

A gyanú árnyékában


Most fejeztem be a futtatást, igaz, kicsit későn...
De...
Az előbb olyan érdekes dolog történt!
Ugyanis gróf úr megette az összes fellelhető kaját (kivéve a kék táljában lévő szénát, abból még maradt).
Elkezdett futkorászni, mint egy duracell nyuszi.


Aztán amint leültem telefonálás után a gép elé, elkezdett uizni. Majd csend lett, és elfeküdt, mert nem reagáltam rá. Utána viszont pár perc múlva megint "bepörgött", és elkezdett mindent megrágni, közben nyafogósan uizott. Kicsivel később ki akart törni a futtatóból, de most felém. Gondoltam itt valami készülődik...és igazam lett! Leguggoltam hozzá, és megsimogattam. Nagyon szagolgatta a kezem, de én ilyenkor már óvatos vagyok, mert régen többször is belekóstolt a tenyerembe. (Ma délután a hasamba csípett bele, miután szőrnyírás után ott volt egy kicsit az ölemben...). Aztán jött az a fura dolog, amit éreztem!
Ugyanis amíg simogattam a fejét, ő meg tülekedett hozzám, néha ugyan elpattogott, de csak pár centire tőlem, akkor éreztem azt, hogy ő Mókuska (ő a kutyám volt).
Ekkor láttam, hogy Málác megint odajön hozzám, majd körbeforg, két lábra áll.
Mókuska csinálta ezt, amikor látta a kezemben a kaját (most nem volt a kezemben semmi), akkor megcsinálta az összes dolgot amit tudott. Leült, lefeküdt, felugrott, pacsit adott, stb...és Málác is most ezt csinálta!!! :-o Utána hoztam neki répaszeletet (ma vettem neki (meg magamnak) tv paprikát :D), és akkor kértem, hogy csinálja meg amit mondok. Meglepetésre a körforgása nagyon jól sikerült, soha ilyen ügyes nem volt, pedig 4 hete nem is gyakoroltuk körülbelül! A csövön való átmenés is jól sikerült elsőre, a két lábra ágaskodás is ment parancsszóra... De úgy tüntette el a répaszeleteket, mint egy porszívó. :)
Szóval megdöbbentő volt ez a hasonlóság Málác és Mókuska viselkedése közt.
Én szerintem van benne egy darab Mókuska is...az tuti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése