2013. július 21., vasárnap

Nyaralás 1. nap

Az utat jól viselte, bár Apu kicsit vadul vezetett, így néha meg-megcsúszott Málác karma a szállítódoboza alján. De én ezt körömreszelésnek fogtam fel. :)
A fűre állított házába tettem egy rongyot, azóta azon feküdt. Enni is csak óvatosan jött ki, alig elhagyva a lepedőjét. :-S Minden erőteljesebb mozgásra rohant vissza a házába. Délután mikor már a család eltávozott innen, eltettem Málác uraságot a betonos részre. Kíváncsi voltam, hogy mit szól hozzá. Előtte lévő helyén nagyon sütött a Nap, de legalább kapott egy kis D-vitamint, ami nem árt neki, otthon mindig óvom a direct sunlight-tól...
A betonos részen a rongyot kivettem a házából, és csodák-csodája, bátrabb is lett. :)
Amikor megerősödött a szél, kíváncsian előjött a házából...aztán a körülötte lévő füveket falta, illetve tépte. A körülöttünk lévő gyereksivítások, és egyéb zajok hidegen hagyták. Viszont rájárt a magostáljára, és 5 óra elteltével még vizet inni is hajlandó volt az itatójából. :) Amikor itt ülök és gépelek, úgy érzem magam, mint valami állatpszichológus! :D
Hiszen megfigyelem Málácot. Amúgy az én mozgásaimra se reagál nagyon, csak, ha elmegyek a ketrece mellett, akkor süvít be a házába. Amúgy meg se rezzen. ;)
A lábamat mozgattam a ketrece mellett, de semmiféle reakció nem volt ami félelemre utalt volna, sőt figyelmesen érdeklődött. :) Viszont amikor betettem a benti helyére, pánikba esett, bár minden vadonatúj helyen ezt csinálja, míg meg nem jelölgeti a bogyóival, a vizeletével... Betettem neki almafaágat levéllel, azt érdeklődve rágcsálta, szagolgatta, de aztán a lelkesedése alábbhagyott. Aztán alig 10 perce volt a ketijében mikor kínáltam neki zellerszárat, és egyből befalta. :D Aztán megsimogattam, és tűrte, majd rájött, hogy nincs egyedül és olyan volt, mint aki megkönnyebbül... :) De mivel még sose volt itt, ezért minden új hangra feszülten figyelt. A szoba ajtaja egyenesen Rá nyílik. :)
Sikerült a laptopomba netet csiholnom a mobilnetes netmegosztással. :) Remélem tényleg működik. Volt harcom darázzsal is, és féltem, hogy megcsípi Málácot, ezért megöltem. :(
Kíváncsi vagyok holnapra mennyire fogja megszokni Málác az új helyét!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése