2013. július 31., szerda

A hangok világa

A Hatodik érzék az állatvilágban c. dévédét nézem.
Éppen a hallásról volt szó benne, melyben kiderült, hogy a halak nem is némák!
A denevér meg nem is hall mély hangokat...érdekes volt.
Eközben valaki a kifutójában fekve prüntyögött magában.
Elgondolkodtam a tegnap tapasztalt hirtelen ui-záson.
Valaki megijesztett, hogy biztos beteg. De ez nem visítás! Az tudom milyen, ha fájdalommal visít, mert ilyet a neten már hallottam.
Mivel a malacoknál az "ui ui" főleg az emberekkel való kapcsolattartásra szolgál, ezért valószínű, hogy figyelmet követel tőlem.
Ma mikor betettem a kifutójába, akkor rögtön letámadta a magostálját, mint tegnap, pedig este is kap magot (mag: teljesértékű malaceledel). Most nincs benne neki se rágcsarúd, se köles (azt majd madárnak adom).
Jelenleg pihen, pedig annyira már nincs meleg szerintem... de ma már futkosott kicsit, szerintem kezdi megszokni a kifutót, mert attól féltem, hogy nem fog többet popcornozni, mint a régi kifutójában. De majd türelmesen várom, hátha megérem azt is.
A nyúlvécébe a pisis-kakis kutyapelenka van téve, ennek ellenére félrepisilt tegnap, megint az itató alá.
De ott is a pelenka van, így az felszívja... :) Este megette az összes szénáját. :) Minden oké vele.

Update: Ma végre láttam popcornozni és futkorászni! :) Esti lefektetése előtt izgatott lett, és felmászott a tetőterébe, majd le a létrán!!! Alapjáraton kerüli a felső szintet... Az izgalom miket vált ki egy ilyen kis állatból, nem? :) Minden este kitisztítom a kifutót, és átrendezem, így minden reggel új élmény várja kis hősünket a játszóterében!!! Mindig rakok be újításokat, hol hozzáadok, hol elveszek. A változatosság gyönyörködtet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése