2013. július 7., vasárnap

A nyugodtság fél egészség!


Málác mostanában nem harapott meg. Most kint popcornozik a futtatóban. :)
Mivel mostanában nyugodt vagyok vele szemben...és ezért ő is nyugodt(abb).
Vettem neki egy ilyet:


Jó, tudom macskáknak való, de ebből csak iciri-picirit szabad rácsepegtetni a tarkótájékára.
Ez majd a nyaraláskor lesz hasznos. Ma voltunk kint a telken, és vannak szúnyogok, darazsak, bár azok ellen ez nem hat, de lehet azok sem szeretik a spot on szagát. De kivittük ma a sárga ketijét, így már fel is készültünk a nyaralásra, ami közeleg...
Apuval beszereztük a kifutó alapdolgait, kiderült otthon megmaradt dolgokból is meg fogjuk tudni csinálni, kivéve a nyúlhálót...
Remélem jövőhét pénteken megcsináljuk, vagyis elkezdjük, akkorra semmi programom sincs. ;)
Málác úr jól viseli a nagy meleget, bár itt a lakásban egyenletesen 28 fok van, és estére is csak 27 fokra hűl le a levegő. :P
Ma reggel megsimogattam az orrát, majd elmentem összeszedni a cuccaimat, erre látom, hogy utánam fut, majd popcornozik hármat (három ugrás). Heh, úgy tűnik tetszik neki. :) Olyan aranyos volt!
Apuéktól kapott petrezselyem és zellerleveleket töméntelen mennyiségben. :)
Én meg hoztam neki a telekről kaszált füvet, amit én magam vágtam le a kis kezecskéimmel, persze segített a fűnyíró is. :D Ezeket egyébként sokkal jobban szereti, mármint a természetes füveket, mint a bolti szénát.
Hm, most vettem észre, hogy belekakkantott a szénás táljába...hát senki nem tökéletes! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése