2013. július 3., szerda

Apró sikerek

Ma itt volt apu, és megtanácskoztuk, hogy milyen legyen Málác úrfi kifutója.
Az "U" alakzatot apu elvetette. Azt javasolta, hogy legyen a hagyományos négyzet alak. (Mert azt a későbbiekben is akárhol fel lehet majd használni...)
A hátulja teljesen zárt lesz, nem lesz rajta ott nyúlháló.
A két oldala fele részt zárt, fele részt háló, ez az én kérésem, mert tudom, hogy Málác szeret oldalt kinézegetni. :)
Elől meg csupán csak egy nyúlháló kupán csap. :)))
Szerintem egy-két nap alatt majd meg lehet csinálni, lehet már a jövőhéten. Most még a hozzávalókat kell összegyűjteni. ;)

A délutáni futtatásnál sikernek könyvelem el, hogy csak egy kaki ment félre, gondolom az jelölőkaka, mert a többi a nyúlvécére redukálódott.
Viszont Málác jó címkeleszedő lenne, mert az új párnája címkéjét alaposan elintézte a fogacskáival. :P
Történt vele egy vicces eset, az egyik papírgurigába rejtettem egy paprikaszeletet.
Egyszer csak, amíg készítem a vacsorám, furcsa zajokat hallok. Odasietek, és látom, hogy Málác feje beszorult a papírgurigába.
Így, de neki még a szemei is benne voltak, mert nagy lyukú volt a cső:



Vicces látvány volt, de amikor elesett, meg ide-oda verte a gurigás fejét, de nem tudta magáról leszedni, akkor odamentem hozzá, és lerántottam a fejéről.
Kicsit rossz volt látni ahogy teljesen elveszti a kontrollt magával szemben, mert nem tudja irányítani a testét. Amikor levettem a fejéről, a sima pofaszőre fel volt borzolva, olyan volt, mint egy rozettás malac arca.
Aztán magához tért, és keresett újabb kaját. Hoztam neki ubiszeleteket, azért kegyesen csinált egy "kör"-t, de másra nem volt hajlandó, mert közben szórtam el a kifutóban az ubikat, és inkább azokat fedezte fel.
Érdekes megfigyelni, hogy amikor tévét nézek és ő kint van, akkor inkább alszik, de amint idejövök számítógépezni (a futtatója mellett van) akkor ő megélénkül, és elkezd szaladgálni, bár most éppen visszafeküdt pihenni. Mai másik aranyos dolog volt, hogy odajött hozzám, megsimogattam, és elnyúlt, majd felkelt, erre megborzoltam a szőrét, vakargatással, ilyenkor a hátsó lábait oldalra kinyújtja. De valszeg tetszett neki, mert utána boldogan elugrándozott, majd visszajött és közben prüntyögő hangokat adott ki. :)
Kicseréltem az almát, és igen, nekem bevált a fürdőszobaszőnyeges megoldás...csak kicsit macerás, de valamit valamiért. :)
Most jelenleg egy margitszigeti malackás találkozót szeretnék szervezni, már el is indítottam a malacos fórumon a lavinát, és jelentkezőket várok. :) Jó lenne megtudni kik vannak a nicknevek mögött, meg hasonszőrű emberekkel eszméket cserélni élőben is. ;) Nem hittem volna, hogy a tengerimalactartás ilyen fokú "őrületet" tud egy emberből kihozni, és úgy tűnik én is kezdek ún. fanatikus malacos lenni. Ejha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése