2014. március 15., szombat

#178 Március 15.-i átalakítások




 
Forrása a képnek


Itt a tavasz, és ma reggel volt időm is, így gondoltam megcsinálom azt, hogy tavaszi nagytakarítást végzek.
Reggel kinyújtóztattam elgémberedett tagjaimat, és úgy ahogy voltam, félkómásan, de zenére (imádok zenét hallgatni, most is megy egy dal, jelen esetben most ez, de előtte ez volt) kezdtem el a takarítást, és gondoltam illusztrálom, amolyan BEFORE & AFTER szinten az egész folyamatot.
(Holnap lesz egy hete, hogy Barney bébi elköltözött. Pont most reggel gondoltam rá, hogy olyan, mintha itt se lett volna soha, mintha egy másik életemben történt volna ez, hogy két malacom is volt a teknős mellett.) Málác úr már szinte tök olyan, mint régen, tegnap reggel és este is eldőlt az ölemben (hanyattveti (vagyis úgy féloldalt) magát, és elfekszik. :D

Akkor kezdődjön a képes beszámoló!
Let's go!

Az oly' sokat emlegetett "dzsumbuj", amiben még Barney is bújkált, pont egy hete délután-estefele:



Ez volt Málác úr kifutójának a helye, ide mindig süt(ött) reggel 8 órától olyan 13 óráig a Nap.


Emez meg Roo bébi téli lakhelye volt, mert könnyen melegen lehetett tartani:



A dzsumbuj szétszedése:



...és (dobpergést kérek):

Mi a különbség a két kép között? Igen, jól látjátok, a második képen a bal oldalon lévő kicsinyitett dzsumbuj. :)))

Mindeközben Roo helye odakerült, ahol azelőtt a kifutó állt, mert ugyebár a teknősnek szüksége van több Napfényre, mint egy tengeriröfinek. (Málác úrhoz a Nap sugarai olyan 15 óra körül érkeznek, és 16 óráig tart a Napfürdőzés). :)


Közelről:

A lakó, aki végre evett egy kis füvet is, láttam :) Miközben írom ezt a posztot rásüt a Nap Roo babára. ;)


Eközben a kifutóban...

Ő is egy fűevő (hm, ez a szó Góliátot juttatja eszembe, ő hívta így a vadlovakat). :)
Oh, azok a régi szép idők... :)))

Az én fűevőm is elfáradt (így szokott az ölemben elnyúlni, ahogy fentebb is írtam, hogy tegnap így viselkedett):

3 megjegyzés:

  1. Szegények,olyan magányosnak tűnnek,nem tudnak a fajtársaikkal kommunikálni,életük végéig így kell vegetálniuk?Legalább lenne a malacnak egy házikója,imádják az ilyen búvóhelyet,létszükségletük zsákmányállat voltuk miatt.Meg kellenen látogatni Barney-t ,hogy boldogul vele az új gazda.Lehet,hogy lapátra teszi,ha a kopasz mali megsérül miatta...

    VálaszTörlés
  2. Egy képről az ember sok mindent leolvashat.
    Bocsánat, de én élek egy fedél alatt Málác úrral és tudom milyen.
    Ma is mikor vele foglalkoztam, popcornozott, és tök jól érezte magát!
    Roo-t megviseli ez az időjárás, úgy tűnik frontérzékeny. :(
    Ez az izé ami alatt fekszik ezt a sarokba is lehet tenni, és sátor alakú búvóhely volt, ma pl. ezalatt volt egész nap (legalábbis mikor hazaértem), de amint itthon voltam, már mászkált, meg bőszen ette a citromot.
    Nem tudom hol lakik Barney, és nem hiszem, hogy lapátra tenné az új gazdája.
    Ha ennyire a szívén viseli a sorsát, miért nem Ön fogadta be?
    De most komolyan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magánszemély vagyok,nem állatvédő szervezet,tehát a lehetőségeim sajnos korlátozottak.Életem során 8 kutyát találtam.Kettőnek sikerült megtalálnom az eredeti gazdáját,hármat örökbe fogadtam,mivel a sérült lelkük miatt nehéz lett volna megfelelő gazdát találni számukra,háromnak új gazdát találtam.A címüket elkértem,ellenőriztem,hogy jól tartják-e őket hosszú távon is,illetve lelkükre kötöttem,hogy ha nem boldogulnának egymással,mindenképpen hozzák vissza ,ne ajándékozzák tovább.Egy állat nagyon kiszolgáltatott az emberrel szemben.A ketrecben tartottak még jobban.Ha a soruk tőlünk függ,tegyünk meg minden óvintézkedést az érdekükben,ha valóban állatszerető embernek tartjuk magunkat,próbáljuk őket pillanatnyi hangulati labilitásunktól,stresszes állapotunktól megkímélni,és körültekintően eljárni biztonságuk érdekében.Akkor nem kell hárítani a felelősséget sem lelkiismeretünk nyugalma miatt.

      Törlés