2013. július 12., péntek

Újítások

Ma betartottam a ketrectakarításnál azt az ígéretemet, hogy kipróbálom a papíralapú almot. Íme:



...és a kész ketrec:



Egy kép a lakóval:



A lakónak ma megint kitisztítottam a bűzmirigyét, és mint a képen valamennyire látszik, levágtam a szőrét oldalt. Nyári frizura. XD
A papíralom biztos fura neki, de legalább ez is hangtalanságot biztosít, mint a fürdőszobaszőnyeg. ;)
A fodrászat mellett ma rácseppentettem a tarkójára egy cseppnyi Frontline-t, mert vasárnap jön ki velünk telkezni, hogy szokja az ottani létet, mert nemsokára nyaraláááááááááááááááááás (Vele)! :)))
Egyébként ma nekem támadt a vágás közben, de nem harapott meg úgy, mint régebben, és ez nem is volt igazi "csípés", egyszerűen csak felémkapott...
Apu már elkészült a ketrecnek az alapjaival, a lécek összeillesztésével.
Az a gáz, hogy engem teljesen kihagy ebből, nem engedi, hogy segítsek! :P De ma kikunyeráltam, hogy hadd nézzem meg hogy halad...hát igazából nagyon az alap, de megláttam milyen lesz, és jónak tűnik. :) Persze nem lesz valami szuperszép, mert maradék anyagokból dolgozik, és amit lehet nem veszünk meg, ha van otthon. De ma takarításnál megnéztem odafér-e arra a helyre a kifutó, ahol most is van Málác úr, és igen!
Csak ugyebár ez a földön lesz...és akkor azt úgy tervezem, hogy ezt a ketijét a konyhában hagyom, majd este csak felkapom és beleteszem oda. A kifutó meg estére gazdátlan marad... :)

Máláchotel :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése