2014. január 25., szombat

Az utolsó esély

Ma gondoltam adok egy esélyt Barneynak, hogy milyen, ha találkozik megint, a rácsokat mellőzve, Málác úrral.
Nem is egy esélyt adtam, hanem kettőt.
Ma két mini összeeresztésnek voltam szem- ill. fültanúja.
Az elsőnél Málác úr kifutója úgy volt berendezve, ahogy reggel hagytam, csak a kicsit belepottyantottam a kifutóba (aki már nem is olyan kicsi...). Az első 2 másodperc a terepfelderítésé volt Barney számára, majd észlelte, hogy valaki követi (Málác úr). Ekkor megpördült, nekiugrott a szájtátó Málác úrnak, és megkergette, én meg zutty, kiemeltem őt, és visszatettem a ketijébe. Közben ment a fogcsattogtatás ezerrel mindkét fél részéről, és az ilyenkor szokásos szőrborzolás.
Eltelt pár óra.
Rácson keresztül "olyan kis cukin puszilkodtak", és Málác úr kereste Barney társaságát, és néha vice versa.
Megesett rajtuk a szívem, mert a látszat ellenére nem kőből van.
Most átrendeztem a kifutót Málác úr asszisztálásával.
Lettek benne elbújási lehetőségek, stb.
Beraktam Barneyt.
Egy kis szagolgatás után megint megtalálták a másikat, hiába az elbújási lehetőség, mindig azt keresték mikor lehetnek egymással szemben. Egy pillanat alatt örvénylő szőrgombolyag keletkezett, és én elkaptam a Málác urat megint elkezdeni kergető Barneyt, aki a kezemben is fogcsattogtatott és borzolt, csakúgy, mint szőrmókabb kollégája. Utólag gondoltam bele, hogy mi van, ha belemar valamelyik a kezembe.
Mindaketten fel voltak háborodva és dúlva.
Én most ezennel befejezettnek tekintem ezt az összeszoktatósdit.
Lelkileg már felkészítettem magam Barney februári távozására, most Málác urat kell rá felkészíteni.
Bár ez akkor fog csak majd menni, ha Barney tényleg elmegy innen és minden cuccot kimosok.
Akkor a szagát is "elfújta a szél", és Málác úr újra a nyugodt, régi, nem berregő Málác lesz. Remélem.
Ma is odajött hozzám egy simire, mikor belógattam a kezemet a kifutóba, majd elmászkált, utána visszajött, simi, megint elment, megint visszajött. Ezt nagyon régen játszotta már velem. :) Ilyenkor mindig nagyon megszaglássza az ujjamat is. :D
Azért voltak jó hírek is!
Ma volt pelenkacsere nekik, és pont egy hetet bír a pelus, de akkor már tényleg megérett a cserére, és olyan érdekes volt, hogy az alatta lévő újságpapír nem volt nedves! Eddig minden alomnál csurompisi újságpapírt szedtem ki... :) Meg vagyok elégedve vele, bár a fürdőszobaszőnyeg az sajnos malacpisi szagú. :(
Dehát semmi nem tökéletes! :)
Vettem nekik ma 1 kg-os szénát a Fressnapfban, mert olyan gyorsan fogy ez az alaptáplálék, mint a fene!
Apu elhűlt azon, hogy ezer forintért adnak egy kiló olyan dolgot, amit bármelyik lekaszált réten ingyen összeszedhetek...jó, de most tél van. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése