2014. január 24., péntek

Mit esznek?

Ma kaptam egy levélbeni megjegyzést, miszerint a malacaimat egyhangúan etetem.
Ezen jól felhúztam magam, mert én úgy vélem, hogy nem egyhangúan táplálom őket, sem Roo-t (ő azt kapja amit a malacok, csak kisebb adagban)!

Nézzük csak akkor mit esznek az állataim, és vajon ez egyhangú, unalmas táplálkozásnak nevezhető-e?!

Az egyszerűség kedvéért nézzük ezt a hetet malactáplálás szempontjából:

Mivel itthon voltam és nem voltam vásárolni, ezért nem sok zöldségem-gyümölcsöm maradt.
Amik kéznél voltak:
alma (zöld és normál), paprika (tv paprika), retek (levelével együtt), kígyóuborka, narancs, cékla.
Természetesen ez csak az e heti köret volt, múlt héten pl. volt sárgarépa is, de már elfogyott, mindig más van, van mikor mandarin volt, van mikor citrom...stb...
(A reggelijük csak egyfelvonásos zöldség ill. gyümölcsadag, este kapnak "duplán" Cebioncseppekkel).

Hétfőn kaptak reggel almaszeletet, este meg paprikát és céklát.
Kedden reggel kaptak kígyóubit, este meg narancsot és almát.
Szerdán reggel paprikaszelet volt, este alma és reteklevél.
Csütörtök reggel reteklevél volt, este cékla és alma.
Ma reggel nem volt zöldség és gyümölcs, csak zabbuga, este meg reteklevél és kígyóubi.

A száraztápjuk étlapja így néz ki:

(Mindkét malac ugyanazt kapja)

Versele-laga Cavia nature táp hozzákeverve egy kis réti pitypangos fűkeverék (Multifit), és Cavia complete táp.
Néha csak Cavia nature megy a  fűkeverékkel (van borsmentás is, az még nem felbontott), vagy csak Cavia complete, de ezeket szoktam még vegyíteni szárított petrezselyemmel, amit még a malackiállításon vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése