2014. január 16., csütörtök

Indulatok

Nem tudom mit is "mondjak".

Malacfronton ma ez volt a hír:

(Minden nap van kifutóbahelyezés, ugyanis Barneynak szüksége van a mozgásra, amit a jelenlegi ketije nem ad meg neki). Ilyenkor Barney megy a kifutóba, Málác úr Barney ketijébe.
A mai "áthelyezésnél" történt, hogy Barney végigjárta fogcsattogtatva Punky kifutóját, majd ahol a legtöbb malackaki volt, oda ő is elhelyezte a névjegyét.
Ilyet azelőtt még nem láttam tőle!
Egy óra elteltével mikor mindenki visszakerült a helyére, egy kicsit (2 percre) a padlóra tettem őket, semleges helyre. Barney ledermedt egy-két pillanatig, majd zsupsz, nekirontott Punkynak, aki el akart iszkolni, de be volt szorulva a ketrecek közé. :(
Nem lett személyi sérülés, viszont mikor visszatettem Málác urat, ő kezdett el fogat csattogtatni...

Ez egyre "szebb"...lehet meg se kéne próbálnom a szombati összeeresztést, mert még megtépik egymást megint és majd hull a szőr.
:(

Azért állatfronton van/volt jó hír is!
Roo-nak adtam reggel a rukkolájára egy olyan port, amit még szeptemberben vele együtt vettem, ez ilyen egészségügyi hüllőpor. Akkoriban utálta, és nem ette meg azt a zöldséget/gyümölcsöt amire szórtam, nos, ma megette! :) Abban a reményben adtam neki (szórtam a kajára), hogy ettől megerősödik majd...
Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése