2014. január 14., kedd

Csitt és csatt


Tegnap fogant meg elmémben az ötlet, amikor láttam Málác úr szétterülő szőrét, hogy ezt bizony el kéne távolítani.

Ezért ma munka után az ölterápia helyett fodrászolás/fazonírozás történt!Ilyen volt:

Ilyen lett:


Filcbontókefe, olló és egy kis hajvágógép... :)

Ha már így belejöttem, a másik molyrágta delikvenst is megfazoníroztam.
Ilyen volt:

Ilyen lett:



Majd langyos vízben lemostam a malacot, mert csupa apró szőr volt, és nem akartam, hogy lenyelje, beszippantsa.
Hajszárítóval szárítottam meg (az aljszőre maradt), és tökre tűrte, hogy fogom és jön rá a meleg levegő. :)
Jó, be volt parázva egy kissé (na jó, nagyon), de nem pisilt és nem kakilt be közben!
Ellenben mikor Málác urat kézben tartottam, hogy a fenekénél lévő szőrét is kicsit rövidebbre vágjam, majdnem beleharapott a kezembe. :P A képek nem adják vissza, hogy simább lett, és nem olyan molyrágtás Barney bébi. :P

Nem sorminta, hanem szőrminta:



Itt meg egy kicsi vaksi Roo...aki most bebújt a páncéljába. Remélem nem beteg. :(
U.I.. Roo kakilt azért volt olyan fura. De szobatiszta, mert mindig a tányérjába csinál. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése