2014. január 4., szombat

Roo-ri

Idén megfogadtam, hogy többet törődöm Roo-val, akit Roo-ri-nak becézek néha. :)
Elég mostohán bántam vele, mert ez a blog főleg a malacokkal foglalkozott...eddig.
De most jöjjön egy teljes poszt csak Roo-ról! :)

E videón éppen meggyilkol egy uborkát:



Tegnap átrendeztem a "ketijét":


Itt meg már elfogalta a régi-új helyet:


Előtte elvittem a csaphoz, és melegvízzel lemostam, mert az előző "sivatagi táj"- jellegű helyéről összegyűjtött pár homokszemcsét, és jól lemostam neki. Érdekes volt, hogy amikor érezte, hogy víz éri, elkezdett kapálózni, mintha úszna. :D Pedig nem is víziteki. :)
Kap szénát, uborkát (majd rukkolát is veszek neki, meg a mamlacoknak), erre rácsöppentve a teknősvitamincsepp. De valahogy megérzi, mert nem igen eszi meg. :(
Nagyon örült egyébként a kis barlangnak, de este a bejárat előtt elaludt, olyan volt, mintha kimerült volna és éppen az otthona közelében esett volna össze. :D Ez persze csak az én fikcióm, gondolom mivel lekapcsoltam a világítást, úgy döntött sötét van (és az is volt), ezért elment aludni éppen ott ahol volt. :D
Próbálom beleképzelni magam a helyébe, hogy miként érezheti magát...és eszerint alakítgatni a környezetét, de már várom a tavaszt amikor is majd mehetünk kirándulni. Punky és Roo (talán még Barney is, ha még itt lesz, de akkor csakis külön, szóval az egyik malac akkor itthonmarad :(().
Hihetetlen de Roo már négy hónapja itt van, és szerintem semmit sem nőtt! Pedig eszik, kakil (tegnapelőtt is volt produktum), iszik, mászik, szóval ÉL, pedig úgy hallottam, hogy a kis tekik nagyon nőnek, báááár tél van, lehet ez is befolyásolja a növekedésüket és inkább most lassabb fokozatra kapcsoltak. :)
Annyira aranyos amint nyakát kinyújtva odaáll a melegítőlámpa alá, hogy érje a fény mindenhogyan! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése