2014. január 2., csütörtök

#150

Még szerencse, hogy a százötvenedik poszt van, mert nem tudom milyen címet adhatnék annak a történetnek ami ma történt.
2013-ban elhatároztam, hogy 2014-ben minden nyugodt lesz és stresszmentes körülöttem.
Ez a tavalyi év második felében sikerült nagy részt megvalósítani a magánéletem vonatkozásában, de az állatoknál se volt panasz erre.
Ezért ami ma történt, az sokkolt! :'(
Reggel új kutyapelust tettem a kifutóba, természetesen az újságpapír is a pelenka alatt új volt.
Berendeztem ilyenné:

Az a két kő között egy elválasztólap van, mert mondták a malacosok, hogy nem szabad szemkontaktust találniuk úgy kell elhelyezni a dolgokat.
Gondoltam ez is segíthet a konfliktusok oldásában, és itt egy kép mire gondoltam:


Először Málác urat raktam be, gondolván a tegnapi esetre, amikor Barney megtámadta őt (akkor a kicsi volt bent előbb a kifutóban), még szerencse, hogy ott voltam...


Találkozásukkor ment a berregés Málác úr részéről, aki odaszagolgatott Barney-nak aki erre felfújta magát (kis gömb lett), és fogcsattogtatva nekitámadt Punkynak, aki erre menekülőre fogta.
E videón éppen egy balhémentes közel egy perc van:



Gondoltam ah, nem lesz baj, elmegyek a fürdőszobába, hiszen készülődnöm kellett.
Tegnap mikor mondtam apuéknak, hogy egyedül hagytam a két malacot a kifutóban, azt mondta apa:
- Vigyázz, mert most nincsenek nyitva az állatorvosok!
- Jaj Apu, ne hurrogj le, nem lesz semmi gond!
- Én szóltam...
Nos, az ilyen előrevetített jóslatok mindig később teljesednek be.
Tegnap valóban csak kisebb összecsapás volt, de akkor is az a jajgatás amikor Málác úr Barney közelében volt, az olyan szomorú volt még hallgatnom is... :(
Szóval éppen a fürdőszobában voltam, amikor hallottam egy olyan nagy robajt, mintha szétrobbant volna a kifutó. Lelki szemeim előtt az egész tákolmány szétesett.
Berohantam a szobába, ahol két feldúlt tengerimalacot találtam amint csattogatják a fogukat, és Barney már megint kergette volna meg szerencsétlen Málác urat, a kicsit gyorsan kikaptam és betettem a ketibe amik úgyis arra vártak, hogy délután kitakarítsam őket (ami megtörtént természetesen).


Ezen a képen Barneyből nem sok jót nézek ki, "még a szeme se áll jól".
E képeket akkor lőttem amikor bejöttem a veszekedés után, és egy kicsit nyugi lett:

Ezután távolítottam el eme delikvenst a kifutóból.
Mivel Málác úr és ő se fejezte be a fogcsattogatást a különválasztás ellenére sem még legalább 5 másodpercig, ebből gondoltam, hogy nagy lehetett a feszültség a két állat között. :(
Nagyon megijedtem, mert láttam, hogy Málác úr elbújik (ami nem szokása) és nyafog.
Gyorsan kivettem, erre sikkantott egyet, amit szintén nem szokott.
Átvizsgáltam a szőrét, mert a minap olvastam az egyik malacfórumon, hogy egy lány idősebb malacát megtámadta a fiatalabb, rajta 4 gennyedző csúnya sebet ejtve. A lánynak meg kellett válnia az agresszív kicsitől. :( Miután nem éreztem és nem láttam semmiféle lyukat vagy vért, szépen megfésültem amit zokon vett, de meg kellett tennem. Amikor visszatettem a kifutóba, vettem észre ezt:

Ez még csak lájtos szőrcsomó.
Ez durvább:

A képen a kezemben egy teljesen a tövéből kitépett szőrcsomót láthatunk ami több szőrszálból is áll!
Azért ez durva, olyan skalpolás fílingű. :(
Ekkor gondolkodtam el, hogy ez így nem fog menni, nem rakom őket össze többé.
Az meg mire jó, hogy két külön ketiben legyen két malac, mert nem lehet őket összetenni?
Felvettem velük a kapcsolatot. Mondták, hogy felveszik várólistára Barney-t, mert pár tagjuk olvassa a blogot és ők is figyelemmel kisérték ezt a kudarccal végződött összeszokatást.
Sajnos apu is megmondta, hogy vannak olyan malacok, amik hiába minden trükk, nem férnek meg egymással. Itt is ez a helyzet van.
Vegyes érzéseim vannak azzal, hogy Barney várólistára került.
Egyfelől szar érzés, mert végre kezdett megszokni és bátrabb lenni velem, másfelől viszont ez, hogy terrorizálja és megtépi Málác urat...ez egyszerűen felfoghatatlan számomra! Még Mandy is, aki szintén terrorizálta, sosem tépte meg Málácot! :-o Viszont érdekes volt megnézni, hogy az ijedős kicsi malacból hogyan lesz/miként válik egy harcias kamasz...
Sajnálom az egészet, hogy így alakult, de, ha úgy nézzük Barney-ra majd vár egy olyan élet amit minden malac megérdemel, Málác úr meg végre újra egyeduralkodó lehet, néha feldobja az életét majd Roo, de ellesz a kis világában, mint ahogy eddig is. :(
Mindig a malac érdekeit kell néznünk, és most ez történik. Szerintem.
Amíg Barney itt van ugyanúgy gondoskodom róla és szeretem, foglalkozom vele, mint eddig.
Ő nem tehet semmiről, és szerintem ez egy olyan helyzet ahol végülis senki sem hibás, hiszen mindenki jót akart. De ezt nem én ítélhetem meg. Ami történt megtörtént...meg kell köszönni, hogy velem lehetett ez a kismalac, és sok sikert kívánni neki majd az új életében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése