2013. november 1., péntek

Őszi nagytakarítás

Mivel már november van, ideje volt megint egy nagytakarításnak az állatok táján is.
Először Málác úr belső ketrecénél végeztem el a kötelező hetenkénti alomcserét.
Tegnap este kimostam a kifutó fürdőszobaszőnyegeit, így most tiszta az is. :)
(Havonta egyszer minimum ki kell mosni).
Majd miután végeztem a ketrecével, jött Roo kifutója, amit felturbóztam.
Ma egyébként megette a kutyaeledelt, ami bent volt a kifutóban (vízben áztatva).



Aztán jöjjön egy tegnapi kép, amikor bújócskázott a falevél alatt:



Roo lakosztálya most ilyenné lett:



Aztán belekerült a teknős is:



Utána kicsit megsétáltattam Málác úr ketrecében.
Az volt az érdekes, hogy először nem is törődött vele a tengerimalac, mikor elkezdte szaglászni, majd harapdálni, rászóltam, és odahívtam magamhoz egy padlizsándarabbal.
Szinte azonnal jött, és utána olyan volt, mint egy kutya, mert már inkább azt leste mikor adom neki a következő falatot, és a teknőst végül le se... De utána persze még igen, de következetesen rászóltam. :)
Aztán a tekit mégis kicsit megharapta, az meg elkezdett vágtázni!
:P
Ilyet se láttam még. :D
Mikor ezután visszatettem a kifutójába, még ott is vágtázott egy kicsit, majd megnyugodott, hogy nem üldözi a nagy szőrös jeti. :))) Az összeengedés során semelyik állat testi épsége nem került veszélybe!

Hol vagy Rooooo?



Megvagy! :)


Egy kóbor, magányos teknős...


...de nem sokáig. :D


Figyelemelterelés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése