2013. november 20., szerda

Helycsere


Elérkezett a várva várt nap, amikor megcseréltem a malacokat!
Ez is a szoktatás része, hogy teljesen elfogadják a másikat, ha majd élőben találkoznak.
Így hoztam be őket az éjszakai szállásukról:



Szegény Málác úr nem értette, hogy mi van...hiszen nem ehhez szokott hozzá.
A kicsinek meg tök mindegy volt szerintem. :)
Aztán jött a másik ketrecébe való beletevés, amit direkt levideóztam.
(Egyébként Málác úr azóta is (már negyed órája) uizik...szóval nem egy kicsit izgatott!!!
De pont azért van ott bent a ketiben, hogy megszokja ezt a számára új szagot...és ne legyen ez a fokozott izgatottság. Valszeg délutánra már ki fog fáradni... A kicsi meg, nos ő feltúrta Málác úr szálláshelyét, mint a vakond. :P De ő csak keresőhangokat adott ki, nem volt semmiféle ui-ui...lehetséges, hogy ő be van tojva.
Nekem nyugodtnak kell maradnom, hogy Málác úr is lenyugodjon...amikor viszont hozzászólok, elcsendesedik, és odajön a rácshoz. Na, a kicsi is elkezdett prüntyögni...) :)
Íme a videók:
1. Málác úr betevése a ketibe
2. Barney berakása a ketibe
3. Milyenek ezek ketten az új helyükön
4. Reggeliosztás :)





Egyébként asszem visszateszem Málác urat a kifutójába (ez még nem ezerszázalék, mert most kuss van mindkettő részéről), mielőtt elmegyek dolgozni, mert megölnek a szomszédok az állandó visítás miatt... :P Nem akarok konflikust. De halljátok mi lesz itt, ha ezek ÉLŐBEN találkoznak?! Uhhh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése