2013. november 30., szombat

Mi minden történt


 azalatt a pár nap alatt, amíg nem volt internetem?
Az Élet nem állt meg malacfronton, és velem volt a kis masinám is (telefon), amivel szorgalmasan fotóztam malacékat.
Ezen a héten egészen tegnapig külön voltak amíg dolgoztam, és utána lettek olyan három órákra összetéve a kifutóba. Minden nap nyugodtabban és nyugodtabban telt.
Így vártak amikor hazajöttem (külön-külön):


Aztán tegnap megtörtem a kényszerű bebörtönzést, és egész napra összeraktam őket a kifutóba, mert későn értem haza és korán mentem el. Egész nap gondoltam rájuk, de azt szuggeráltam magamban, hogy minden rendben van, és mikor hazajöttem tényleg nem volt semmi baj!
Mindegyiknek megvolt a keze-lába-füle-orra-szája. :)

Az az érdekes, hogy Barney elszemtelenedett, mikor adok nekik pl. petrezselyemszárat, van, hogy odarohan Punkyhoz (mert ő mindig odajön hozzám, ha odamegyek a kifutóhoz, a kicsi azért még tart tőlem (de tök könnyen ki lehet emelni, mert megdermed :D), és akkor hirtelen megjelenik Barney és kitépi a szájából, majd elszalad. Volt, hogy kötélhúzást rendeztek a petruska szárral. :D Abban mondjuk az erőfölény miatt Punky nyert általában... :)))
Málác úr amúgy...szóval nagyon aranyos, és még mindig rág mindent. A kicsi fülét is párszor megrágcsálta. :(
Úgy tűnik, mintha Barney nem nőne...pedig de...csak mindennap látom, így ez nem olyan látványos. Málác úr is pikk-pakk felnőtt a szemem előtt. :D
E kép tárult a szemeim elé, mikor ma hazaértem:

Két összeborzolt szőrű szőrgombóc (szó szerint), pedig nincs olyan hideg, 24 fok van általában...
Ahhoz képest, hogy teljes gőzzel megy a fűtés, szerintem elég kevés...dehát a hőszigetelés sz@r. :(
Tuti nem fáztak, csak alukáltak tisztes távolságban a másiktól! :D
De ez nem mindig volt így, van amikor egymás mellett vannak...sőt a kicsi sokszor követi a nagyot.

Íme szegény kis mellőzőtt Roo...annyira máshol van elhelyezve, hogy róla sokszor elfeledkezem. :(
Ez szomorú, és haragszom is emiatt magamra...most azért szem előtt van, hiszen csináltam egy kis lakásátrendezést, de most egy teknőssel mit lehet csinálni? :(
De ma gondoltam megmutatom neki a malackifutót megint:


Ahogy körülnézett, máris egy vörös szörny jött oda hozzá:

Amikor beleharapott a teknősbe, szerencsétlen hüllőt kiemeltem, de közben odaért a vörös (Don Quijote) csatlósa is, Sancho Panza. :)

Mivel haragudtam Málác úrra, hogy megrágta a tekit, ezért bosszúból rátettem a hátára egy kis ideig (Roo-nak nem esett baja, hála a páncéljának!):


Ma taliztam B-vel, kaptam tőle "kinőtt" Mandy fürdőszobaszőnyegeket, mert Mandy uraságnak új lakosztálya van, egy olyan nagy keti (nagyobb 10 centivel), mint a mi kifutónk!!! :)
Ezek a szőnyegek a régi ketrecéből valóak...
Egyet kellett csak méretre vágni.
Málác úr ketijébe tökéletesen passzolt:

Alatta egy gyapot-féle alom van, ami állítólag jó szagelszívó, egy állatboltos haverom ajánlotta.
(No-smell cotton kisállat alom)

Barney ketrecébe sima forgácsot tettem, de majd áttérek a pelletre, ha elfogy a forgács:



Így most szép tiszta ketrecekkel vágunk neki a decembernek!
:) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése