2013. november 21., csütörtök

Szagcsere

Most az előbb megint foglalkoztam a szoktatással.
Most egy rongyot vettem elő, amin eddig Barney volt az ölemben.
Málác urat vettem ki, és tettem rá.
Szagolgatta és rágta, de nem mukkant meg. Barney közben meg-megmoccant a ketijében, és Málác úr a hangforrás felé akart menni.
Aztán jött Barney, miután Punkyt visszatettem a kifutóba.
Ő remegett kicsit majd cincogásos prüntyögést rendezett és bőszen szagolgatta a Punkys rongyot.
Ennek örülök, hogy ő is kezd nyitni a másik felé...
Várom már a hétvégét, amikor megismerik egymást élőben, persze ráccsal elválasztva.
:P
Úgy gondolom nem lesz baj, most is amikor Málác úr volt a rongyozó, egy idő után elfeküdt az ölemben, nem hiszzem, hogy vérmalac lenne és a kicsi is olyan kis bárgyúnak tűnik... :)
Majd kiderül...és mindenki derül...vagy nem.
Ja, és Barney is rácuppant a rágcsirúdra, ahogy Málác úr is, bár ami most van annak a végét ami be van vonva valami áfonyás ízesítéssel azt nem eszik, csak a tetejét... :P
Jelen helyzet:
Barney rágcsirúdat rág, Málác úr a kifutó sarkában elpihent és fekszik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése