2013. november 23., szombat

A szembesítés/The confrontation

Elérkezett a várva várt nap!
A nap mely megváltoztatta a világot! :D
Barney és Punky szemtől-szembe találkoztak egymással!
A kifutó már készen állt (kimosott fürdőszobaszőnyeg, új kutyapelus alája, új újságpapír a pelus alá, lefertőtlenített kifutóoszlopok) :


Szimmetrikusan rendeztem be, a baloldali Barney-é, ott minden kicsit, a jobbdali Málác úré, ott minden nagy. :) A szélén egy homemade szénarács leledzett. :)
Hogyan alakult az első találkozás?
Nos, először észre se vették egymást! Mindkettő az új illatokkal volt elfoglalva.



De aztán...Punkynak gyanús lett valami:


Egy kis különfotó a delikvensekről:

Most meséljenek a videók a kezdeti időszakról:


Eltelt egy óra, gondoltam eltávolítom a rácsot, hiszen Punky nem tűnik agresszívnek...
Ez lett belőle:



Volt ez a kergetőzés, nyunyorgás, egy kis dominancia, és tudjátok az az érdekes, hogy amíg köztük volt  a rács, Barney is arcoskodott, hiszen ott berregett, meresztette a popóját, riszált, de amikor eltűnt a rács, ő lett az ún. áldozat, a passzív fél, és Punky zaklatta őt ahogy annak idején Punkyt Mandy...
De szerintem nem volt Punky olyan rátarti és most sem olyan, mint amilyen Mandy volt vele...
Aztán az első találkozás után eltettem őket a ketrecükbe, mert el kellett mennem és nem akartam együtt tartani felügyelet nélkül őket a kifutóban.

Hazajöttem és újra összeeresztettem őket, hadd szokják a másikat.
Ilyenné varázsoltam a kifutót (az esti fényviszonyok pocsékak...)

Itt zellerleveleket tűztem fel a kifutóra, betettem az alagutakba, stb...
Ezek már a mai napi második találkozásukkor készült képek:

Azt hiszem a rangsor eldőlt...mert Punky megy elől, Barney meg mögötte, azaz ő a követő.
Nem zaklatja állandóan, de, ha a közelébe ér, berreg a kicsinek és riszál.
Nem mindig akarja meghágni, csak olyanféle mozdulatokat tesz, de félúton abbamarad.
Az előbb Málác úr próbált aludni és elfeküdt, de ez a kis energiabomba meg végigsűvített a kifutón, és nem tudott tőle aludni. :D Szerencsére nincs semmiféle sikítás, harapás stb...bár láttam délelőtt, hogy amikor túl erőszakosnak érezte Punkyt, Barney odakapott neki!
Most már egy órája vannak újfent összeeresztve és általában prüntyögés van, Málác úr pont most feküdt le, a kicsi meg a kifutó másik sarkában eszik valamit. Ez a Málác úr olyan hamar kifárad. :S Mikor érzékeli a közelében a kicsit, akkor prüntyög. Barney felfedezi a ketrecet, kétlábra áll, de érdekes mód nemigen jön a pihenő Punky közelébe. Vajon "tapintatból"? Mire leírtam már oda is rohant hozzá. :D Most megy a berregés, viszont láttam Barneyt popcornozni is. Az lesz az igazi, ha ketten alszanak majd el. :)
Este természetesen külön lesznek, mert kell a feltöltődés nekik is, holnap megint összerakom őket. A rács már nem kell...nem bántják egymást, szerencsére! ;)
Úgy gondolom az lesz, hogy este mindig külön alszanak majd a helyükön és napközben a kifutóban lesznek együtt.

Itt volt R, egy régi ismerősöm, aki megismerkedett az állatokkal, Vele Punky tök kedves volt, szagolgatta, míg Barney bepánikolt tőle, de ő tőlem is megijed(t), pláne ezen az új helyen a kifutóban...
Roo viszont tök jól elvolt R-rel:


Rámászott a pulcsijára is a farmernadrágja után... :D
Itt már visszatettük a helyére:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése