2013. november 9., szombat

Reggeli malac news


Tegnap mikor itatót kerestem (sikertelenül) a cuccaim közt, ezekre bukkantam:



A fésű még Mókuskáé volt (és megtaláltam a nyakörvét is...kicsit fájt a szívem rápillantva), meg ezt a kesztyűt a sosemvolt saját kutyámnak vettem, de felhasználhatom ezeknél is, bár van malacméretben kapható is. :)
Barney túlélte az éjszakát egyáltalán nem volt reggel úgy megrettenve ahogyan számítottam rá a tegnapi reakciója után. Sőt, már mászkált is a terráriumába.
(Ah mielőbb a ketrecet akarom visszaaa, mikor lesz már vasárnap?!)
Haha, az előbb láttam amint kinyújtott testtel odaszagolt a kajástáljához és kikapta belőle a céklát. :D
Fura, hogy új neki még a terep, pedig már körbebogyózta és pisilte... :P
Egyébként továbbra sem reagál Málác uizására aki csak kaját kunyerál ezzel.
Az este egyébként egy hang nélkül telt!
Most kapta ki az uborkát az etetőből, és azt nem is hurcibálja messzire, ott megeszi. :D
Egyébként átlát a terkón, mert mi B-vel úgy láttuk a Fressnapfban, hogy nem látnak át. :-o
Az előbb odahajoltam a terrráiumához, erre elszaladt, de visszament az ubihoz, megint odahajoltam és most már nem. :D Gyorsan tanul ez is, ennek is megtanítom majd a "Gyere ide"-t cuppogással, ahogy Málác úrnak anno. :) Mindig mikor ránézek erre a szürke-fehér testre azonnal Mókuska ugrik be nekem. Ah, annyira hiányzik, pedig jövőre lesz 10 éve, hogy eltávozott közülünk. Remélem ebben a két mézengúzban továbbél. :D
Hihi, visszajár az üres táljához kaját nézni, hogy maradt-e benne. :D
Ez is ilyen éhenkórász. :DDD Ja, hát tengerimalac, mi más.
Az egyik külföldi ismerősöm azt írta:
Tengerimalac, nyami nyami, a tányéromon, és belinkelte ezt. Kicsit morbid a pasi. :DDD :(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése