2013. december 14., szombat

Plüssözés

Először Roo-val kezdeném.Megtaláltam az evős képét, íme:


Ezt meg most reggel fényképeztem róla:


Sajnos bárcsak ilyen szép Napos időnk lenne, de szürkeség és köd mindenütt. :(

Most jöjjenek viszont a Plüssöző Malacok!!!

Először képeket mutatnék:



Barneynak kitakarítottam a helyét is, szóval ő tök új "felállást" kapott PlüssMacska ide vagy oda.
De már egy pillanat alatt beilleszkedett...
Hogyan reagált a cicára?

Így:



Ez nem is rossz kezdet, ahhoz képest amit tegnap vízionáltam! :)

No de lássuk a kemény diót, Málác urat, hogy neki hogy sikerült a találkozás PlüssLóval!


A videó elkészítése óta eltelt negyed óra de még mindig a 
plüsst vegzálja...
Éppen most dönti le a négy lábáról szegény lovat.
A füleit is rágcsálja... :P

A videó itt tekinthető meg:



Az az óriási sikítós visítás nem volt eme videó elkészültekor, de amikor felkeltem és elmentem ügyeimet intézni a szobában akkor bizony felharsant! :P
Most odapillantottam a kifutóra, a táljánál van, és prüntyögve mászkál. Amint megmozdulok a székkel, hangosan visítva uizik. Talán még éhes? Pedig kapott reggelit. :P

P.S.: 10:18 a pontos idő és nyugi van, mindkét állat pihen. :) Persze a saját helyükön, de a plüssökkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése