2013. december 22., vasárnap

A fésű, a kifutó, és a karám

Ma kipróbáltam Málác úron a simogató szőrkesztyű elnevezésű terméket.
A használat előtt így nézett ki őurasága:

Előtte még a hasán és a lábán levágtam az összerasztásodott szőrt, és igen, meg tudtam egyedül segítség nélkül is csinálni! ;)
Ilyen használat közben:

Az eredmény meg ilyesmi:

Ha már úgyis belelendültem a fésülgetésbe, megint kipróbáltam rajta az új fésűt:

Oooolyan szép pompom-osan kifésültem, de mindig megmoccant, és a paróka-hatás helyett ilyen lett:

Pedig annyira szép volt az oldalra leomló szőr!!! :(

Miután ezzel végeztem, jött a kifutó "felújítása", bár takarításnak is nevezhetjük.
Lépésről-lépésre lefotóztam nálunk ez milyen:

Málác úrnak tetszett. :)
Ez elég puritán berendezés most, de mással is kellett foglalkoznom, mégpedig ezzel:


Egy maréknyi törülköző/pléd.
Miért?
Ezért:

Belekukk:

...majd kiszed:

Használati utasítás, szintén lépésről-lépésre:
Cover:

1.

2.

3. (ez csak kintre az udvarra)

4.  A ponyva rögzítése:

Egy fél órát biztos küszködtem vele, sajnos technikai analfabéta vagyok, de ilyen lett:

Aztán szereltem bele egy emeletet is (egyébként tök jól összehajtogatható lapossá így kész állapotában is!) .)

De itt mára befejeztem.
Még majd ihletet merítek...mert persze ez nincs berendezve...olyan, mint egy félig kész ház.
A malacok jól viselték a mai napot.
A reggel ugyanis nem szokványosan indult. Mivel a kifutó szőnyegeit ma kimostam, ezért mindenki maradt a saját ketrecében, vagyis mégse, mert megcseréltem őket.
A kifutóba helyeztem mindkét ketit, és így egymás mellett a másik ketijébe töltötték azt a körülbelül 4 órát, amit távol töltöttem ma otthonomtól.
Mikor hazaértem, már megszáradtak a szőnyegek is, minden friss öblítő illatú volt, az állatok izgatottak lettek kicsit, mikor meghallották, hogy jövök. :D
Volt popcornozás is, de nem nekem, hanem amikor Málác úr visszakerült a kifutóba, és a kicsi meg a saját ketijébe (ami pedig Málác úr szagú (is)!). Szóval elvannak. Sajnos a széna mindig nagyon szóródik, és unom ezt az állandó szénafelszedegetést a földről... valami ötletet ki kéne agyalni egy nem szóródásra.
De elfáradtam, és gondolom a tengeriröfik is. Az is érdekes volt, hogy először mikor a karámot raktam össze, néha leesett a földre a karám egyik oldala, és ez ugyebár a padlón fémes csengésű. Málác úr tök higgadt volt, Barney volt beparázva, de pár ilyen baleset után már ő is figyelmen kívül hagyta ezt a hangot...
Málác úrnak adtam ubit, de neki nem, és mikor megérezte és hallotta, hogy a nagy eszik, kíváncsian az orrát nyújtogatva odamászott a rácshoz és felágaskodott rá. :)
Röviden most ennyi a mai malacos napomról. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése