2013. december 26., csütörtök

Haladunk, haladunk

Sajnos a Roo uborkaevészeti képei a telefonomon maradtak, így azokat most nem tudom publikálni. :(

Akkor most malachíradó következik!

Ma is összeengedtem őket a nyúlkarámban.
Barney ment szokás szerint elsőnek:



Utána kisvártatva Málác urat engedtem az arénába:






Mint látható, a végén már volt popcornozás is, sőt amikor nem figyeltem rájuk, hallottam amint pattognak, és odanéztem, mindkettő popcornozott! :)
Málác úr elfeküdt, mert elfáradt, a kicsi meg odaoldalazott hozzá, majd miután látta, hogy a nagy nem reagál rá, odadugta a pofáját Punky állához, aki időközben feltápászkodott. :) Ez már túl sok volt Málác úrnak és elugrott a kicsi elől. :)
Az összeszoktatás szép dolog, viszont rettentő büdös...ezek az ivari illatok, háááát mit is mondjak. :-S
(Most mindkettő szénát eszeget a helyén).
Képek:
Barney-t abesszinné varázsoltam egy pillanatra:

Ezen kép után mindig valamilyen megmozdulás történik, általában az, hogy Barney előreugrik, Málác úr meg oldalra:

Ez meg egy követős kép:

Félrácsos Málác úr:

Közös szénabugázás, Málác úr kezdte, Barney csatlakozott...

Itt Barney két lábra állt a buga kifejtéséhez, de persze a szár nem bírta el a súlyát és leesett a földre, a kép azt örökíti meg amikor Barney már ereszkedik négy lábra:

Kép malacszemszögből:

Barney kíváncsiskodik:

Zabhegyezés evészet:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése