2013. december 25., szerda

Második karámtali és egy meglepetés

Kezdjük Roo-val megint mai posztunkat. Ő úgyis nagyon háttérbe van szorítva a malacok mellett... :'(
Tegnapi videó róla, még a régi berendezésével:



Ma átalakítottam neki a helyét.
(Most javában tép egy kígyóuborkát. :D)

Ilyen lett:


Sivatagi környezet, csak görögteknősök számára. :DDD




Most pedig megint malackodjunk egy kicsit!
Kaptam egy konyhai mérleget karácsonyra, mert a szüleim vettek maguknak egy jobbat.
Ezen lemértem a desznyókat.
Málác úr:

Pont 800 gramm. Nem tudom ez egy másfél éves malacnak jó súly-e, de szerintem ő nem egy dagi állatka...a szőr az persze sokat dob rajta, de nyáron mikor nem volt szőre, elég soványnak tűnt... :P

Barney bébi:


390 gramm, és ehhez négy hónapos. Nem tudom, de ő se tűnik egy dagadéknak...

Délután meg kitakarítottam az élőhelyüket, vagyis inkább alvóhelyüket (a kicsinek még azért élőhely). Punkyé ilyen lett:



Barneyé meg ilyen:



Még ki kell mosnom majd az elhasználódott fürdőszobaszőnyegüket...

(Breaking news: Roo megette a kígyóuborkaszeletét! :)))

Este meg volt a szokássá váló (tegnap kezdődött szokás XD) összeereesztés a nyúlkarámban.
Ma így nézett ki:


Barney mai megnyilvánulása miután betettem a karámba:



Itt meg Málác úr került be Barney mellé:




Egy kis popcornozás:

Málác úr becsukja a dobozt:

Barney zab bugát eszeget:

Doboz- és szénaevészet:

Követés:


Képekben:

Roo zörgött a terkójában, és erre a szokatlan zajra felkapták a fejüket, majd szemrehányóan rámnéztek, hogy mit képzelek, hogy ilyen hangokat adok ki (kaparászós hang, ahogy "siklik" a homokban):

Egy elkapott dobozevő pillanata (itt patkánynak néz ki, nem?)

Két muskétás:

Szénázó Málác úr:

Szagolgatás, avagy a "szájalás":


Sas-szemszögből:

20:02 van, most mindkét malac pihen a helyén, még nem tettem el őket aludni, most itt a nappaliban szundikálnak. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése