2013. december 4., szerda

Good news!

Ma reggel egy olyan Barney-t láttam a ketrecében amelyik nagyon hasonlított a régire!
Azaz nem volt kuporgás, felborzolt szőr.
Kaki az cérnavékonyságú, DE kemény! :)
Most mikor este hazaértem, volt egy Cebion és Biolapisos kúra... még a héten ezt folytatom szén nem kell már.
Ezután kicseréltem a kutyapelust forgácsra és arra tettem fürdőszobaszőnyeget.
A delikvens hátsója patyolattiszta sehol hasmarsos elkenődés stb...
Kézből elfogadta a szénát is. :)
Amikor betettem az új alomba, hát örömtáncot járt.
A konyhában készítettem a vacsim, amikor Málác úr visítani kezdett, (ui ui) mint az őrült. Amikor adtam neki répát, hallok egy másik Ui ui-t, neki csak egy fél körömnyit adtam a sárgarépából, egyből befalta.
Most szénát eszegetett, és jelenleg mosakszik.
Remélem ez a gyógyulási folyamat végleges lesz! :)
Az ajtó mögötti könyvespolcomról mostanában (2 napja) szinte folyamatosan esnek le a könyvek, füzetek.
Asszem szellemekkel lakom együtt. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése