2013. december 7., szombat

Győzelem?


Hazaértemkor így fogadott a szénát majszoló Barney bébi






Roo ketijébe is betettem. Ennek nagyon örült, rögtön hangos és boldog uizásba kezdett.



Roooooooooooooooo :)



Amíg a ketijét takarítottam, addig itt volt és ezt produkálta: két normálisnak kinéző kaki!




A további képek a ketrecében készültek.
Később eltávolítottam a fürdőszobaszőnyeget, mert gondoltam a forgácsban egyszerűbb "tárolni" a kakit, de szinte folyton vakarózott, ezért visszatettem a fürdőszobaszőnyeget, hátha allergiás a forgácsra. De most is vakarózik...lehet valami van vele...nem tudom. Amióta ez a malacka megvan azóta folyton gondok voltak vele, kivéve az első két hétben! :-o
Viszont a jó hír az, hogy eszik, iszik, uizik, és ma úgy megijedt valamitől, hogy a ketrecben pánikszerűen kezdett futkosni, én meg ettől ijedtem meg. De aztán lenyugodott szerencsére.
Ma volt Cebion és Biolapis kúra, holnap a szén lesz...mert bár a kaki már malackaki formájú, az ördög sosem alszik!
Hétfőn már nem lesz semmi kúra, de amint állapotromlás lesz, teszek ellene!
Amúgy már elég virgonc, alig lehet lefogni, mindig menekülne a fecskendős kezemtől, ma először meg is kóstolt engem, tegnap még csak nyalogatott. Amikor az ölemben van, berreg, amikor beteszem a ketijébe, berreg, mert összekötött engem a sok rosszal amit okoztam neki (fecskendős etetés, lefogás). Viszont a ketiben jön oda a rácshoz, uizik és kunyizik is!!! :P
Sajnos kezd egyre Málác urasan viselkedni, szóval olyan önfejű, és makacs, mint egyesek...
A teknőskifutóban látta őt Málác úr, és tök izgatott lett, a kicsi csak mérsékelten.
Az a szomorú, hogy nekem úgy tűnik, hogy mindkét állat tökéletesen elvan magában!
Málác úr éli az életét, eszik, iszik, alszik, kunyizik...és már nem berreg dominánsan, mikor benyúlok hozzá, hiszen mindig kézmosás után (ha előtte a kicsivel foglalkoztam) nyúlok be hozzá!
A kicsi meg berreg félelmében, de ezen dolgozom, hogy ne így legyen. Azért nagy változás az, hogy régen olyan volt a ketiben, mint egy néma levente, a betegsége óta meg le se lehet lőni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése