2014. február 8., szombat

Veszélyes helyzet(ek)

Tegnap megnyírtam Málác urat 99%-ban, vagyis levágtam a szőreit persze nem rövid fazonra, hanem olyan "lépcsőzetes" formára, ma próbáltam tökéletesíteni, úgy-ahogy sikerült is.
(Képeket nem tudok csatolni ide a blogba, mert lefagy tőle a rendszer mikor tölti fel őket). :P
Ma reggel Roo aludt a kajástáljában, mostanában az a kedvenc helye. :)
Barney kicsattanó egészségnek örvend, nagyon nagy lett, és a nagy szeme neki is lekicsinyedett, mint a felnőtt malacoknak általában.
Engem most Málác úr aggaszt. :(
Ma mikor megnéztem az általános állapotát a szőrvágás előtt, észrevettem, hogy lehámlott az ajkánál a szája (a fogait is ellenőríztem, azokkal minden rendben).
Lebetadinoztam. Az okot sejtem: rácsrágás.
Miért?
Barney miatt.
:(
Egy belső hang azt mondja tegyem össze őket, és lemeccselik egymás közt az egész rangsort, és szétverik egymást, nem baj az.
A másik belső hangom meg azt mondja, hogy most alig van megint pénzem (hó közepe lesz még csak), és hiányzik nekem az állatorvoshoz járkálni velük a sebeik miatt?!
Ezért inkább a második hangra hallgatok, és maradnak elválasztva, sőt, valahova máshova kell Barney-t telepítenem, nem a kifutó mellé, mert nem akarom, hogy Málác úr teljesen ledarálja a száját! :(

Ma este betettem kicsit Barney-t a teknős helyére. Csak megszagolta, és körülbelül 3 perc után oldódott fel az új helyen, ahol elkezdett szénát majszolni (Roo-nál mindig van széna), majd nézegetett, szagolgatott.
Ez egy egész jó arány, ahhoz képest, hogy a malacok milyen ijedős állatok.
Aztán egyszerűen ráfeküdt Roo-ra, aki be volt húzódva a páncéljába, lehet Barney azt hitte rá, hogy egy kő. :D
Ekkor vettem ki a malacot a teknőstől...mert nem akartam, hogy megfullassza szerencsétlen hüllőt.

Jövőhéten már Barney készen áll a szállításra... már csak a pontos időpontot kell fixáltatnom.

Ma vettem a Fressnapfban kutyapelust (egy hétig bírja max.), és véletlenül a Cavia Nature re-balance-t.
Azért zavarodtam meg, mert volt egy másik táp, kimondottan hosszúszőrű tengerimalacoknak a vitakraft-tól és azon is agyaltam, hogy talán azt kéne kipróbálni. Ekkor valami az agyamban felcserélődött és a re-balance-t raktam a kosárba, amit már csak a fizetésnél a szalagon vettem észre. Mögöttem óriási sor állt így nem rohanhattam vissza, most így re-balancot kapnak a Cavia Complettel keverve. Evvan. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése