2014. február 28., péntek

A szikla bűvöletében

Érdekes, hogy anno, amikor átrendeztem Málác úr birodalmát, és a kedvenc ülőszikláját a ketiben,ő is mindig ott ütötte fel a tanyáját, ahova a kedvenc szikláját tettem.
Barney nem ilyen, neki a sziklát akárhova tehetem, ő következetesen mindig a keti bal felső sarkában fekszik/alszik/ül stb...

A malacmentősök megkapták az ajánlottan feladott lemondási nyilatkozatomat Barneyt illetően, de elhelyezni még nem tudják.
:(

Az esti futtatásnál Barneyt most kicsit több ideig hagytam a padlón, hogy mit csinálnak Málác úrral... A padló ugyebár malacszagmentes övezet, legalábbis azon a részen ahova Barneyt tettem, ott még nem járt előtte Málác úr... Szóval megnéztem mit csinálnak egymással. Málác úr berregve odament, odaszagolt, majd huss, sarkonfordult, aztán kis idő múlva visszajött. Barney csak nézte, hogy mi ez, de közben engem is sasolt, mert én rajtuk tartottam ám a szemem! A harmadik testi kontaktusnál amikor már egymás oldalához is hozzáértek pofailag, akkor megint elment Málác, majd mikor visszajött, Barney elkezdte a fogcsattogtatást, és Málác úr is. Ekkor raktam vissza őket a helyükre. Evvan, srácok! :P

1 megjegyzés:

  1. Ilyenkor el kell terelni a figyelmüket a fogcsattogtatásról és eléjük kell tenni két jókora marék szénát,valamint előre elkészített,pici fél cm-es darabokra vágott répa darabkákat.szépen ,zsinórban letéve,hogy azt szedegetve,sétálgassanak.ha megint rájuk jön a csattogtatás,akkor megint meg kell kínálni őket szénával,két irányba,egymástól távol csalogatva terelgetni őket.Mivel imádnak enni,lehiggad a balhés kedvük és a kajával kezdenek foglalkozni egymás helyett.Ezt a rítust minden alkalommal meg kell tenni,amíg meg nem szokják egymás jelenlétét .

    VálaszTörlés