2014. február 15., szombat

New technics

THIS IS IT!

Megnéztem, pont egy hete nem jelentkeztem, hiába, munka mellett nem igen érek rá blogolni.
:(
Állatka hírek:



Roo:
Jövő pénteken megyünk megcsináltatni munka után a kötelező fotóztatást. :) Így bejön velem a munkahelyemre. :D A kedve jó, bár most ki van kicsit szorítva a megszokott helyéről, mert Barney foglalja el azt. (Mármint az asztalon lévő helyét).

Barney: Jövőhéten az ő jövőjét is rendezem. Az élete ugyanúgy zajlik most, mint eddig, minden nap este van egy kis futkosás Málác úr kifutójában, hogy mozogjon. Elvileg márciusban már a Malacvédőkkel fog élni.

Málác úr: Ő mostanában kicsit fel van spannolva, mert elköltöztettem a kifutója mellől Barney ketrecét, így nemigen nyílik alkalma berregni, így rám szokott, mikor foglalkozom vele a kifutóban.
Valakire kell ugyebár, és biztos Barney-szagú a ruhám. :P

Ma voltam vásárolni nekik leértékelt "álom almokat":


http://www.fressnapf.hu/termek/multifit_ragcsalo_alom_10l_1kg_forest

http://www.fressnapf.hu/termek/multifit_ragcsalo_alom_10l_1kg_herb_garden

http://www.fressnapf.hu/termek/multifit_ragcsalo_alom_10l_1kg_heather_park

Az eladócsaj kérdezte, hogy kérek-e nekik rágcsarudat? Mondtam köszi nem, van.
Nos, nincs, mert leszoktunk róla, van faág, rágcsálják azt, az ingyen van és kapják a tápot is, meg szénát, nem kell ez az E betűkkel teli rágcsarúd. (Pedig régen hogy odavoltam értük... :D)

Málác úr alvóketijét berendeztem:


Újságpapír


Arra rá kutyapelus


"Bútorzat"


Gyógynövényes kert-alom


A kész ketrec

Barney ketije meg ilyen lett:


Dévid 'Beken'-nel és az alsógatyáival, igazi fiús ketrec :D




Ezek azok a pillanatok amikor az ifiúr elfoglalja az új birodalmát:




Miközben tisztítottam a "kicsi" ketrecét, a rácsos tetejét felraktam Málác úr kifutójának a szélére.
De ő addig ügyeskedett, amíg lezúgott az egész, bele a kifutóba. :P
Nem lett baja szerencsére, viszont ezt vettem észre, és gyorsan lefotóztam:


:D
Egy kis vakarózás után az új függőágyban. XD


Majd "I wanna go" effekt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése