2013. május 10., péntek

Tréning második rész


Ma rendhagyó módon a kifutójában tréningeztem Málác uraságot.
Az "Át" parancs úgy-ahogy ment neki, a "Hopp" tökéletes, a cuppogás is, megtanítottam neki a "Kör" parancsot, ami azt jelenti, hogy forduljon körbe.
Így:



Nos, ő nem ilyen ügyes még, sokszor a mohóság erősebb nála, ilyenkor felágaskodik is, akkor persze nem kap semmit. :P Amikor az új parancsot tanítottam neki, kivettem minden játékot,hogy csak rám figyeljen. Aztán pihenésképpen betettem az alagutat, kiadtam az "Át" parancsot, és tádááám, átment rajta. :D
Most ezt a 4 parancsot fogom gyakorolni egy ideig, amíg ki nem találok egy újat, talán a "Fel"-t. Ami azt jelentené, hogy felugrik valamire, pl. egy dobozra. :)



Egy hír Angliából: Vak tengerimalacot találtak egy kuka tetején az alábbi szöveggel:
"Az ő neve Fred, kérlek vigyázz rá! Köszi :)"
Magyarországon ez kutyákkal meg macskákkal esik meg. :P :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése