2013. május 12., vasárnap

Fejlődés, és ötletek

Ma is gyakoroltam Málác úrral a parancsszavakat.
A "Kör" még problémás, de haladunk, tudja miről van szó, csak lusta megcsinálni, inkább csak a jutalom almát kapná be... pfff.
Az "Át" az egész jól megy, a "Hopp", és a cuppogás meg prímán.
Így most az "Át"-ra és a "Kör"-re fektetek több hangsúlyt a közeljövőben, és, ha ezek tökéletesen mennek, térek át más parancsszóra. ;)
Közben kitaláltam valamit!
Ugyebár volt az a kutyapelusos ötletem, még mindig nem vetettem el, csak mostanában a pénz nem vet fel. :P
Szóval kitaláltam,hogy szerválnom kéne egy nyúl sarokwc-t:

Erre rá meg ezt:

A wc-be természetesen almot rakni, pl. faforgácsot. De a ketrec többi részébe NE!
Ott csak pelus lenne...meg a sziklái amikre felmászhat.
Így lehet, hogy szobatisztaságra tudnám szoktatni...hm? Hiszen a nyúlvécébe végezné a dolgát, mert megfigyeltem, hogy, ha háza volt, akkor abba pisilt és bogyózott be... :P

Aztán ma nézegettem a malacos cuccokat, és találtam jó áron egy ilyen ketit:

Ez valamivel nagyobb, mint a mostanim, és kényelmesebb kinyitni is...de nincs sajnos helyem rá! :(
Meg a mostani ketrece neki szerintem tökéletes... Na mindegy, egyszer majd...máskor...

Gondolkodtam egyébként azon, hogy jó lenne még valami kisállat, hogy ne unatkozzon itt a desznyó, de aztán belegondoltam, hogy Málácra is alig van pénzem, és elég sokba kerülnek a cuccok amiket veszek neki, akkor még plusz egy állat...bár kétségkívül izgalmasabb lenne írni két állatról, főleg, ha külön fajok, mint csak a tengerimalacról. :P De egyelőre ezt dobta a gép ezzel kell boldognak lenni. That's all folks!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése