2013. május 4., szombat

Tréning, első rész

Punkyt kiskorában tréningeztem, de nem sok eredménye volt.
Egy harapós malacom lett felnőve... de ő ilyen. Makacs, és önfejű, de azért szeretem őt. :)))

Aztán az idők folyamán megtanítottam neki azt, hogy hozzám szaladjon, ez egy cuppogó hang, ilyenkor akárhonnan odamegy hozzám. :)
A másik parancs a "Hopp", amikor két lábra áll.
Ma a "Forogj"-ot akartam megtanítani neki, nem ment. :(
Helyette kitaláltam egy másik dolgot.
Van egy alagútja, és azt tanítottam meg neki, hogy az "Át" parancsszóra belemenjen a csőbe, és átmenjen rajta. Ezt 5 másodperc alatt(!) megértette, kis segítséggel, és rávezetéssel megcsinálja. :)
Viszont érdekes volt látnom, hogy amikor elheveredett a közelemben és mondtam az "Át" vezényszót, odament rögtön a csőhöz! :)
Amikor elvettem előle és pihenőt írtam elő, elfeküdt megint, majd simogattam. Majd hirtelen nyugtalan lett, és belecsípett az ujjamba. :P Szerintem elege lett, mert nem volt több ubi. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése