2014. március 10., hétfő

Vissza a régi életünkhöz

Este Málác úr kissé meg volt lepődve, hogy miért nincs az a rendszer amit már megszokott, hogy a ketije felett volt Barney ketije stb...
De reggelre kiheverte, sőt tök szép fényes szőre lett! :))) Nyugodt malac, és szerintem onnan tudja, hogy nincs Barney, hogy nem érzi annak a szagát. Az előbb is láttam, hogy a sarokvécéjén ül, kifutótiszta kezd lenni. :) Mondjuk megértem, nem kell a területét össze-vissza jelölnie a másik malac miatt...
Hazajöttem, megsimogattam, ásított és nyújti-mújtizott, amit olyan régen csinált már!
Aztán jött a szokásos kajakunyerálás, meg futkosás, amikor meg megsimogattam, popcornozni kezdett.
Jó látni, hogy visszakaptam a régi malacomat, és nem azt az idegbeteg berregő-harapó szőrzsákot, akit Barney óta ismertem meg benne. :P
Barneyról nem kaptam semmi fotót, mondjuk még kaphatok, de nem valószínű, hogy kapok. De nem baj. Számomra úgyis "meghalt". Szörnyű szó ez, de mivel már nem az életünk része, ezért nem is hibáztathatom magam, hogy így állok hozzá.

Itt egy kis reklám:

2014. év következő Tengerimalac Kiállítására 2014. április 13-án kerül sor a Syma Csarnokban. A kiállítás DUO kiállítás lesz, vagyis két kiállítás, két bírálat egy napon, ugyanazokra a nevezett tengerimalacokra.

Kiállítás helyszíne: Budapest, Syma Csarnok

Kiállítási bírói: Szentpéteri Szabolcs és Tóth Katalin

Kiállítás nyitva tartása: 10-18 óra között

Nevezési határidő: 2014.április 5. éjfél. A nevezés 2014. március 10-én 20 órakor kerül elindításra. 

A kiállítás maximális férőhelye: 70 tengerimalac

Nevezési díjak: 1200 forint/tengerimalac, érvényes klubtagsággal rendelkezőknek 1000 forint/tengerimalac

A kiállításra minden érdeklődött sok szeretettel várunk.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szomorú történet.Szegény kis állat,milyen emberekhez kerülhetett.Ha jól értelmeztem,nőstény mellé tették,arra hasonlít?És a kopasz malac milyen nemű lehet?Remélhetőleg nem hím,mert akkor a két hím megöli egymást a nőstény miatt. Az állatok nagyon kiszolgáltatottak az embereknek. http://videokedvenc.hu/video/nem_szabad_egyedul_tartani_a_tengerimalacokat

    VálaszTörlés