2014. március 23., vasárnap

Tavaszi grapefruit


Málác reggel nagyon boldog volt, amikor beletettem a kifutójába! Egy csomót popcornozott. :)))
Reggelire facsartam grépfrútot, és ami megmaradt belőle, betettem Málác úrnak. Ha már citromot eszik, gondoltam ehet ezt is, egészséges!
A levét megittam én, neki meg betettem a grépfrút 'belsejét'.
Totál pánikba esett tőle ("Pánkiba esett" :DD). A citromtól is szokott. De ez számára egy 'óriás citrom' volt!
Hiszen nagy test, nagy illatanyag. :)
Tisztára látszott, hogy főleg az illata miatt van frászban.
Ez az állapot tartott olyan 3-4 percig, aztán odamerészkedett, és mire odanéztem, már bőszen ette a grépfrútot.
:)
Amit egyértelműen imád, azok a zöldek...fű, tyúkhúr, pitypang, minden ilyenféle.
Most elpihent... :)
Ma kicseréltem az alvóketrecének az almát, és mivel elfogyott a pelenkám, de nincs most rá pénzem, hogy vegyek (hó vége van ugyebár), így az almokat kell felhasználni amiket vettem még régen.
Ezért is hiszek abban, hogy mindennek oka van.
Ma még nemigen foglalkoztam vele, mert nem voltam otthon, hanem a telken, de majd fogok vele kicsit...hiszen neki is szüksége van arra, hogy törődjenek vele, és olyan aranyos is tud lenni, nem csak harapós. :)))

Amikor beleejtettem a gyümölcsöt a kifutóba:


Itt még nézeget össze-vissza és szagolgat:


Bátraké a szerencse a gréfprút! :)


A telken meg ezeket láttam (Már várom, hogy Málác úr is kijöhessen, de még nincs olyan jó idő erre):

...és ez lett belőle kis tyúkhúrral kiegészítve:

2 megjegyzés:

  1. Kapható humán patikában pelenka ágybetét,ami általában olcsóbb,mint a kutyapelus és 20 db van benne.De nagykeráron elvileg beszerezhető a mintaboltban,/katt.a bababolt szóra/ a zuglói szombaton is nyitva van: http://www.pelenka.com/agybetet/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az információt, amint lesz egy kis lélegzetvételnyi időm, ellátogatok a zuglóiba. Amúgy is jó áron van a 60X60-as :)
      Én ezt vettem legutóbb (ami most ugyebár a hiánycikk így most nincs ilyenem sem) a Fressnapfban: http://www.fressnapf.hu/termek/doggytoi_pelenka_medium

      Törlés