2014. március 22., szombat

Estefele

Ma megvolt a havi karomvágás adagunk, egy ici-pici trimmelőfésűs fésüléssel vegyítve.
A hátsó lábának karmai elég hosszúak voltak, és lenyestem belőlük egy kicsit... aztán a mellsőkből is, ha már nálam volt az olló.
Most, hogy már rutinos máláckaromvágó lettem, nem is értem mit rettegtem tőle nem is olyan régen.
Sajnos le kell őt szorosan fogni, amit gyűlöl, s ezért szuszog, vergődik/vergődne, de utána mindig jutalom jön.
Ma például ez:
Málác játszótér a nem fűtő fűtőtest alatt (webkamerás felvétel).
(Konkrétan Málác úr kígyóuborkaszeleteket keres és eszik, meg kis szénacsonkokat tálkából, no meg persze felfedezi a környezetet. ;) Prüntyögött mikor rászóltam, mert szökni próbált. Ekkor sértődötten elfeküdt a radiátor alatt, mint egy pokróc. :))) Úy vélem nem elég a kifutóbeli élet, meg az esti alvóketije, kell neki más impulzus is az életében, és most, hogy megint csak ő van, van időnk "élvezni az életet".
Szerintem holnap meg délután idomítás lesz, olyan régen gyakoroltam vele, és a múltkor teszteltem, sokat felejtett...jó, megértem, irtó sok impulzus érte őt először Roo, majd Barney miatt...)



Úgy látom, hogy megint nyugodt és kezelhető lett, mint régen. Tegnap megnézegettem a két évvel ezelőtti fotóit, és annyira kicsi volt...és hiányzik, hogy olyan kis hörcsögfejű malacka volt...szóval, hogy olyan babamalac, mert most már egy nagy lakli... Ma is mikor összenyafogta magát a karomvágás után, és mikor végeztünk, kimerülten elfeküdt az ölemben...ilyenkor olyan kutyás... :)))
A kolléganőm mondta, hogy legyen kutyám, mondtam neki, van... ő Málác úr. Kutyát ugyanis nem szabad tartani munka mellett, ha csak nem viheted be a munkahelyedre (8 órás munka plusz a napi 1-2 órás ingázás hazafele illetve odafele a kutyának túl sok a lakásban) Régen nem értettem egyet ezzel, de már igen. Öregszem. A kutya még nagyobb lekötöttség, mint egy malac. Munka után nincs a barátokkal sörözés, összeröffenés, mert menni kell haza, hogy levigyem a kutyát. Tengerimalac esetében ez értelemszerűen kiesik, így nagyobb szabadságot ad. De elutazásnál az ő életét is meg kell oldani, főleg, ha nincs ki vigyázzon rá.

Két éve szeptemberben lime-kóstolás közben:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése