2014. március 7., péntek

Nincsen rózsa tövis nélkül


Vagy mégis?


Az elmúlt egy hétben vezettem be azt a szokást, amit egyfelől helyeslek is, meg nem is.
Eddig ugyebár az volt, hogy Málác úr a kifutóban sertepertélő Barneyhoz mehetett és a kifutón kívül sertepertélt, összedugták az orrukat, meg ilyenek, és futkároztak, köztük volt a rács.
A múlt héten péntek körül szoktam rá arra, hogy kivegyem Barney-t és letegyem a földre, ahol Málác úr is kint van. Málác úr rástartolt a megrettent Barney-ra és berregett, meg megpróbált rámászni, dominancia rulez. Majd mikor a "kicsi" szőre kezdett égnek állni, Málác úr gyorsan elfutott, majd visszajött berregve, szagminta, majd újra elfut. Tegnap történt az, hogy a kicsi felfedezte magának (miután összeszedte a bátorságát a padlón) a KÁOSZ-t. Ez egy hely a szobámban, ahol a malacos cuccaim vannak, alagutak, fadarabok, fürdőszobaszőnyegek, széna, stb... Málác úr galádul kihasználta a helyzetet, hogy a kicsi benne van a csőben, jól megszaglászta Barney hátsóját.
Aztán találkoztak a cső másik oldalánál ahol Barney nekiment Málác úrnak, amaz meg tökre meglepődött.
Ma is dzsumbujoztak, és ma is volt összekapás és fogcsattogtatás. Az viszont mókás volt, hogy amikor elvettem a szénatáblát előlük, mert általába oda bújtak be harcolni, akkor Barney szinte sokkot kapott.
Érdekes volt, olyan jelenet volt, mint amikor egy enyelgő párocskát kapnak rajta éppen amikor...
:D
Azon gondolkodtam, hogy így, hogy mellettük vagyok és közbe tudok avatkozni amikor egymásnak esnek, akkor valahogy lehűtöm a kedélyeket, de egy kicsi területen ami hiába 110X55 cm-es, és berendezett, akkor is kevés a kitérési lehetőség. Talán, ha lenne egy 10 nm-es helyem akkor ott talán(!) békében élhetnének. De ezt nem tudom garantálni nekik. Amikor nem vagyok otthon, és összecsapnak akkor mi van?! Barney képes volt a szemem láttára megkergetni Málác urat, és belécsípni. :(
Sosem lesznek jóbarátok, ezt látom.
Ezért keresek Barney-nak gazdit. Mégse Málác úrtól váljak már meg, aki már két éve lesz idén, hogy velem van, és ő ugyebár szerencsemalac. :))) Barney hat hónapos, előtte még az élet, és tisztában vagyok vele, hogy őt kevésbé viseli meg majd az elválás, mert velem nem igen jön ki jól, míg Málác úr szerintem ragaszkodik hozzám, de ezt majd a nyaralásom után tudom meg amikor B-kra fogom bízni őt és Roo-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése