2013. szeptember 14., szombat

Uszkár


Mindig is szerettem volna egy ilyet:



Az uszkárokon ki lehet élni a kreativítást, persze nem ilyen extrém módra gondoltam:



Tegnap eldöntöttem, ma megvalósítottam, na nem vettem egy uszkárt... :)
Hanem megnyírtam a kis uszkárszerű Málácot, elég béna lett, de elmondom miért, de előtte szörnyülködjetek:


Nos, a feje egészen kisfiús lett attól, hogy kicsit lenyírtam a szakállát. :)
A fenekénél is lenyírtam a szőrt, mert már megint kezdett filcesedni (össze-vissza nyalogatja magát állandóan, mikor mosakszik), és így könnyebb azt a könnyen koszolódó részt tisztán tartani(a).
Sajnos nem lett tökéletes, de nem akartam már sokáig kínozni így kissé olyan molyette benyomást kelt a képeken is, de élőben azért annyira nem vészes!
Most piheni ki a fáradalmakat. Érdekes, hogy a végén egész jól tűrte a nyírógép hangját a füle mellett is. :)
Végülis ő most úgy lett nyírva, hogy a feje és a hátsója lett rövid, és középen maradt rajta szőr. :)
Ki nő ez novemberre, hiszen amilyen hosszú most az is egy hónap alatt nőtt ki ilyen hosszúra.
Cavia complete-t kap, amit már azért kezd megkedvelni, abban minden fontos vitamin benne van, így azóta fényes a szőre is...és gondolom a szőrnövekedés is gyorsabb ezáltal. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése