2013. szeptember 21., szombat

A nagy találkozás

Ma gondoltam egyet, és kivettem Roo urat egy kicsit Napozni:




Pitypang-göngyöleg, benne vitaminporral, és egy kis uborkaszelet. Ezekbe már belekóstolt, mert mikor hazaértem otthonról, már meg voltak rágva. :D

Miközben a földön ültem a párnámon, Valaki nagyon érdeklődni kezdett, mert úgy gondolta biztos hoztam valami finomat Neki:


Ezen az utolsó képen szerintem CUKI Málác úr arca! :D
(Jelenleg amíg írom eme posztot, Roo ki van engedve a kifutójába mászkálni).

Ezt hoztam Neked, Málác!:



"What is it?"








'Elegem volt, én elmegyek!'

Repül a...repül a... Roo!



Egy kicsit féltem, de nem mutattam ki, Roo bemutatkozása végülis sikeres volt, az elvártakhoz alkalmazkodott. Sejtettem, hogy Málác meg fogja szagolni és rágcsálni kicsit. Mikor túlságosan bizalmaskodott, Roo visszahúzta a fejét és a lábait is a házába, de utána rögtön ki is dugta őket, sőt, amikor Málác úr a teknőjét szagolta/rágta, Roo feje simán kint volt a páncéljából. :D
Egyébként néha visszaharaphatott vagy ilyesmi, mert olyankor Málác kissé zavartan megpördült, és elfutott.
De ezt nem láttam, mert nem akartam totál belefurakodni az ismerkedésükbe...elég nekik, hogy fényképeztem, és csináltam pár videót a találkozásukról:



A Nagy Találkozás után kaptak citromot, Málác evett is belőle, de a szaga miatt először csak távolról szaglászta, majd megtámadta szabályosan a gyümölcsöt. Roo nemigen kóstolta meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése