2013. szeptember 17., kedd

Roo kifutója

Egy tegnapi képpel indítom a mai beszámolót:



Ez a "tojok Rád" pozitúra. :D Na jó, csak vicceltem.
Tegnap még ilyen szép Napos estidő volt...ma meg borús és viharos szeles. :(
6:00 PM-kor visszatettem a terráriumába, ami igazából csak a hálóhelye, és reggel 7:00 AM-ig aludt, ma nem ébresztettem fel, mint tegnap. Kíváncsi voltam mikor fog felébredni.
Nos, jó időpontot választott, mert akkor indultam dolgozni.
Munka után még majdnem ugyanazon a helyen állt, mivel ma az idő nem volt Napos, nem is volt oka valszeg felkelni. Mikor hazaértem, bekapcsoltam neki a lámpát, mely legalább két órán át égni fog, amíg a kifutójában tartózkodik, de az is lehet, hogy a kifutóban marad világítás nélkül...
Beletettem a reggelijébe (még nemigen ismeri ki magát a helyén):



Evett 1-2 falatot, majd otthagyta. Hát ja, a reggeli friss, ropogós reszelt répa már "elszáradt".
Utána saját maga vett fürdőt a vizestáljában:



Csináltam neki a terkója mellett egy kis kifutót, amíg ilyen pici, addig ideális:




A 26-os versenyző ismerkedik a kifutójával. :)

Almagerezd-vadászaton:



Ez úgy történt, hogy kaptam a melóhelyemen almagerezdet ami úgyis a kukába vándorolt volna, mondtam nekik nem baj, odaadom a Málácnak. (Csak két kolléganőm tud Roo-ról, de lehet holnapra már mindenki...) Bár ez nem hiszem, hogy olyan érdekes lenne, hogy rögtön kibeszéljék.
No, szóval kaptam egy kis zacskó almagerezdet. Málác úr hamm, bekapta. Roo-nak kitettem a sziklára.
Sokat próbálkozott, míg végre felkapaszkodott volna...de minduntalan lecsúszott. Végül megsajnáltam, és feltettem a sziklára, ahol jókedvűen falatozott az almából, láttam a nyelvét is. :D Miután majdnem fejreállt a kókuszháncs alomban, sétára indult, de visszatért almázni. Igenám, de csak két kis almagerezdet tudott lerántani magával a földre, azokból egyet megevett, majd megint sétálni ment. Jelenleg át akar törni a kartonpapír védőfalon. Érdekes megfigyelés, hogy evés után megtörli a száját a bal mellső mancsával. :)
Hű, most megindult, mint egy rakéta! (Miközben írom e posztot, néha oda-odapillantok rá...)
Már kezd beállni a napirendünk. Reggel kaját adni neki, estére csak a vizet bent hagyni, munka után kitenni a kifutóba amit lehetőleg átrendezni mindennap, hogy új ingerek érjék. Minimum két óra mesterséges fény biztosítása, ha rossz idő van. Köbö ennyi, ja és mindennap lehetőleg más és más kaját kapjon (zöldség vagy gyümölcs), hogy ne legyen válogatós! ;)
Málác úr méltánytalanul háttérbe szorult, ezen poszt írásakor, pedig ővele is történik ez-az.
Pl: Most uizik, mikor írom e sorokat, mert felébredt a szunyókálásból. :)
Mostanában amikor megsimogatom, elnyúlik, majd nyújtózik, és ásít egy nagyot. Teljesen olyan, mint Mókuska, aki a kutyám volt. :D Még mindig tetszik nekem ez a rövidhajú Málác úr, mert látszik, hogy jó nagy fülei vannak. ;) Ma is mikor hazatértem,  négy álmélkodó szem nézett rám bambán: - Emmeg, ki?! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése