2013. szeptember 20., péntek

Pitypangot a fiúknak!

Már majdnem egy hete úgy köszönök el tőlük, mikor elmegyek dolgozni:
- Sziasztok fiúk, majd jövök! :)
Hazajövet meg mindig örömmel várnak, ez olyan jó érzés! :)))
Reggel betettem a tekinek egy paradicsomot, gondoltam eszik belőle, erre hazajövet ez fogadott:



:P

Hoztam haza pitypanglevelet, Roo mint az őrült vetette rá magát:


Ez azt a gyanúmat erősíti meg, hogy kerti teknős volt, és természetes leveleket kapott enni!
Bár a tenyésztője is mondta, hogy nagyon szeretik a természetes növényzetet. :P

A nagy zabálás folytatódott a terráriumban is:

Meg a kifutóban is:


Roo-nál megfigyeltem, hogy akkor kel amikor világos van, és akkor alszik el, mikor sötétedik. Ilyenkor bevackolja magát az alomba, és reggelig úgy marad. :D
Málác úr ma sokat aludt délután (mert ma későn értem haza viszonylag), de jó étvággyal megette a pitypangleveleket. Összeszedtem a pisis kutyapelust, körülbelül egy hetet bír ki, max. kettőt, holnap alomcsere lesz reggel... Roo-nál állítólag elég havonta egyszer a teljes almot kicserélni, a kakit kell mindennap kivenni, amit mindig meg is teszek. Egyébként érdekes, hogy mindennap kakil...azt hittem az emésztésük lassabb, pl. a kígyók azok tök kevésszer ürítenek. :-o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése