2013. augusztus 27., kedd

Véres valóság

Tegnap az eső miatt nem mentünk, de ma mivel szép idő lett, elzarándokoltunk a kutyakozmetikushoz.
Ott két kutya is volt, egy schnauzer meg egy bichon.
A snacit vegzálták éppen, néha a bichon ráugatott, ekkor Málác füle a fülsértő ugatásra mozgott. Amint hallotta a vau-vau-t, az ő füle is "beleremegett". Egyébként a snaci megszagolta a dobozát, Málác meg lapult, mint a fene...de amikor kivettem onnan!
Nos, a híre most is beigazolódott. A kutyakozmetikus vágni akarta volna (közben mondtam, hogy ezt az oldalsót ami úgy lóg, is vágja le nagyon, mert befele nő), amikor hupsz, elrántotta az ujját, és azt mondta:
-Auuu!
Az ujján vércsöpp jelent meg, összevérezve malacot. Ezek után simán rövidre nyírta Málác úr körmeit, így azok is véreztek. Ez tiszta vérzivatar volt ma.
Az első bevágásnál nyikkant meg, a többinél meg se moccant (jó erősen lefogtam, szóval mozdulni se tudott). Elnézést kértem a nőtől, hogy megharapta a malac, de mondtam neki már a múltkor, hogy ez egy vérmalac!
Amúgy érdekes, de sokan édinek tartják, de ha sejtenék, hogy a látszat csal...
Rám megsértődött az állatka, mert mikor itthon kivettem a szállítóból, és kicsit dajkáltam, akkor berregett egyet rosszallóan és rámeresztett egy kaksit. :P
Most a kifutójában van, és vígan mászkál, kapott ajándékba tőlem extra kígyóubit az elszenvedett dolgokért.
Azért jó, hogy visszavágta, mert minél ritkábban kell ide menni az neki is jó, meg mivel belevágott az érbe, ezért én úgy tudom az kicsit vissza is fog húzódni.
Egy kis véráldozattal milyen sok előnyre tettünk szert, ugye Málác? :)

2 megjegyzés:

  1. az összes körme vérzett levágás után??? háát, én tuti nem vinném oda többet!! fáj is neki, meg fertőzésveszély is... meg különben is:((( 3 hetente vágni kell, aztán nem fordul be szegénynek...

    VálaszTörlés
  2. Igen, tisztában voltunk a fertőzésveszéllyel, ezért lett lekezelve.
    Semmi baja, árgus szemekkel néztem mi van a lábaival, és semmi.
    Jár rajta, kapaszkodik, kúszik és mászik.
    Nyugi, semmi baja...

    VálaszTörlés