2013. augusztus 28., szerda

Bevált!

Úgy tűnik a pelletes kifutó fürdőszobaszőnyeggel vegyítve bevált!
Még csak olyan három napja van, de tök jó, hogy nem kell minden áldott este almozni! :)
Cserébe egy zacskónyi kell (közepes méretű zsák) a pelletből!
Málác úr jól viselte azt, hogy "levágták a lábait".
Ma megmostam és lebetadinoztam, higgadtan tűrte, olyan bambán. Bár lehet éppen félálomban volt, a mai ronda időjárás miatt sokat aludt, szerintem az állatokat is megviseli ez a front.
Most szénázik, meg előtte aludt, mostanában szokott olyat csinálni, mint Mókuska, hogy megsimogatom és akkor ásít. Mókuska azért ásított, mert idegesítettem (na meg álmos is volt), de szerintem a tengerimalacoknál nincsen idegességből fakadó ásítás, vagy igen?
Tegnap és ma is ugrándozott, mászik a szikláira, futkos...az aranyos amikor kijövök a konyhából de már nem adok neki semmit, akkor is követ a rács mentén, mint valami kutya. :D
Szeret fát rágcsálni, néha fel is ágaskodik rá (ÁGaskodik XD), tipikus életvidám állatka.
Amikor vakarászva masszírozom a bőrét, azt nagyon szereti! :) Utána sokszor popcornozik is. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése