2013. október 26., szombat

A Szökés, Az Étel, és a füstölgő puskacső

Mostanában Málác úr rászokott arra, hogy amikor kinyitom a kifutót, kijöjjön. Eddig mindig a sarokba bújt vagy elfutott, de amióta rájött, hogy simán kijöhet a kifutójából ezt meg is teszi, és mindig ugyanazon az útvonalon, általában a cuccai közé mászik be. De most már minden egyes alkalommal ilyen, így azt hiszem a bejáratott szokásunkat, hogy kiveszem mellőle a cuccait, majd a végén őt, el kell felejtenem, és őt kell majd kiszednem, aztán a berendezést
:(
Hiába, nem unalmas az élet mellette!
De ott van Roo is...akiről ma azt hittem, hogy meghalt.
:P
Kitettem a kifutójába amikor pont odasütött a Nap, és ő mászott egyet-kettőt, majd kipurcant. Azt hittem meghalt, de csak "feltöltődött"...
Utána nagy elánnal vetette bele magát a szökésbe ő is, de most sikertelenül.
A macskakaját már le se izéli, a zellert sem eszi, egy kis paradicsomot adtam neki, mikor visszatettem a terkójába, abba azt hiszem beleharapott kicsikét. Bezzeg másvalaki nem beleharap, hanem befalja amit csak bedobok neki a kifutójába. :D
Igen, mert úgy szoktam, hogy a konyhában készítek kaját, ő meg ugyebár felágaskodik és uizik, meg rohangál. (Ma kétszer is láttam popcornozni őt! ;))
Szóval ilyenkor, ha mondjuk szeletelek valami zöldséget/gyümölcsöt, erre a füle nagyon be van állva, mert rögtön megszólal a malacriasztó: Ui, Ui, Uiiiii!
Ekkor fogok egy lenyesett darabot, és puff, bedobom a kifutóba. Erre ő, mint egy nyomozókutya, elkezdi keresni. :DDD
Aztán amikor megtalálja, van mikor elhurcolja, de előtte jól megrázza, mint a kutyák az áldozatukat.
Én már most mondom ötmilliomodszor, hogy szerintem Málác úr egy kutya volt előző életében. Az én kutyám... :)
Mostanában szokott rá arra, legalábbis a nyár folyamán, hogy mikor föléje teszem a kezem, mindig megszagolja, és meg is harapdál. Ha a kezemet nem engedem harapni, akkor a lecsüngő ruhámat csócsálja meg. De mindig így van ez, amikor simogatom, neki állandóan valamit rágnia kell, van, hogy a fadarabokat, csak rágható legyen. Fura ez az orális fixáció. :-O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése