2013. június 29., szombat

#44 Margitszigeti (össze)röffenés


Ma délután a Margitszigeten voltunk Málác úrral.
Egy csomó whippetet láttunk, odafele és visszafele is.

Ez a whippet:


No igen, ez a vágyaim tárgya-kutya. :)
Viszont ma csak Málác volt velünk.
(Minket meg mindig megbámultak, vagyis belebámultak az emberek a hordozónkba, hogy "What is this?". De nem nagyon látták, mert Málác a sarokba húzódott vissza, és esze ágában sem volt a rácsos nyíláshoz közelíteni. :))
Utaztunk villamoson, és volt ülőhely:

Úgy láttam tetszik neki ez az új számára bazinagy szállító, mint a kicsi zöld levegőtlenebb. :)

Először anyuékhoz mentünk, ott a hintaágyban hintáztunk:




Majd ebéd után elindultunk eredeti célunk felé, a Margitszigetre, pontosabban ide:



Itt vertünk sátrat, akarom mondani tanyát, két órára. :)
Málác úrfi így érezte magát:



Kicsit bohóckodtunk vele:



Nem vette a szívére...mert utána ezzel foglalkozott, ehető-e a szállítódoboz:



...majd tisztálkodni kezdett:



Ezen a két képen olyan aranyos fejeket vág szerintem:



Ásításhoz készülődve:



Íme a képkockák, több ásításból összerakva:


Itt olyan fejet vág, mintha azt mondaná: EEEEK! (ejtsd: íííík)
:)


Punky, a vértengerimalac :)Amikor letelt a magunkra szabott idő, hazaindultunk. Mivel Málácon volt egy csomó kis bogár, ami mászkált rajta (jó, a csomó túlzás, de hármat tuti láttam a két óra alatt), meg szúnyogok, kis legyek zavartak minket, ezért otthon meg kellett fürdetnem.
Aztán mivel úgyis pisis volt a szőre és hosszú, gondoltam "ott alul" lenyírom neki.
Becsavartam törülközőbe, először ficánkolt, majd nagy meglepetésemre lenyugodott.
Akkor fedeztem fel ezt:

Női ivarszervnek tűnik, de nem az, és a Málác tomporánál helyezkedik el körülbelül.
Itt (piros kör mutatja):



Gondolom ez valami tályog lehet, vagy daganat, bár remélem nem az. De akkor most már értem miért utálta, ha oda nyúltunk akár fésűvel, akár mással... Tanácsot kértem a malacos fórumban, ahová mostanában "beettem magam", de hétfőn elnézünk dokihoz valszeg...

Fürdés után meg tisztálkodás a kifutóban:



Mostanra már egész jól megszáradt. :) Egy kis látkép, így a poszt végére:

A zenélő szökőkút:



Hídi Nap(majdnem)lemente:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése