2014. április 12., szombat

Egy áprilisi szombat reggel




Ez volt ma Málác úr reggelije. Miután elfogyasztotta, jött egy "uiui"... :)
Meg mit találtam a neten!
Egy igazi cute élőlényt, őt: Marutaro
De, ha beírjuk a gugliba e nevet, akkor még kijön ő is:
Marutaro 2
Hát igen, ők nem tengerimalacok... de, ha már Japánban császkálunk virtual, nézzünk meg egy japán tengerimalacos videjót:
[(Azért választottam ezt, mert ő hasonlít Málác úrra...) :)
Hah, és én még azt hittem Málác úr egyedi. :DD (Végülis az...) Ez a malac olyan nyugodtan tűri a "zuhanyzást", bár emlékeim szerint Málác úr is nyugodt volt első ilyen alkalomkor...de amióta már többször megfürdettem, azóta már nem ilyen kis "nyuszi". :P Ha már a "grooming" témánál vagyunk, akkor elmondom, hogy tegnap megkurtítottam a hátsó lábain a karmokat. A mellsőn még egész jók, szóval ott nem olyan hosszú. De lesz még ott is nail clipping... szóval Málác úr, légy résen! ;)]



Every morning when I picked him out from his cage, he lay down on my lap and relaxing. :)
Ez azóta így van, amióta eltelt egy hónapa másik távozása óta. Barney érkezése előtt is ilyen volt... :)
Még sajnos hideg van ahhoz, hogy kivigyem a telekre "füvezni", de jön még a május! :D
Nemsokára blogszülinap is lesz, április 21.-én lesz egy éves a blogom. :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése